خبرهای داغ:
مدیر کل آموزش و پرورش استان قم گفت: تاکنون 226 هزار نفر از دانش‌آموزان استان قم در طرح توانمندسازی برای مقابله با اعتیاد شرکت کرده‌اند.
کد خبر: ۸۶۹۹۱۰۹
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حمیدرضا شیخ‌الاسلام عصر سه شنبه در همایش تقدیر از فعالان عرصه مبارزه با مواد مخدر که در تالار بعثت فرهنگسرای جوان برگزار شد، با ابراز نگرانی از کاهش سن اعتیاد در جامعه اظهار کرد: اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم با همکاری سایر ارگان‌های فعال در زمینه مبارزه با مواد مخدر تلاش‌های فراوانی برای جلوگیری از این پدیده شوم خانمان‌سوز در جامعه انجام می‌دهد.

وی،از اجرای طرح توانمندسازی دانش آموزان این استان در راستای مبارزه با مواد مخدر خبر داد و گفت: با همکاری مدارس سطح استان برای آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان و توانمند‌سازی آنان در برابر معضل اعتیاد تلاش‌های فراوانی صورت می‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم، هدف از اجرای طرح آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان را شناسایی و رفع عوامل ابتلا به اعتیاد بیان کرد و افزود: تاکنون 226 هزار دانش‌آموز در طرح توانمندسازی علیه اعتیاد شرکت کرده‌اند.

شیخ‌الاسلام با بیان اینکه پیشگیری بهتر از درمان است، عنوان کرد: ‌با اجرای طرح توانمندسازی دانش‌آموزان در استان قم، به دنبال اصلاح زیرساخت‌ها هستیم تا هر فرد، با تکیه بر آگاهی از معضلاتی که اعتیاد به مواد مخدر به دنبال دارد، از مصرف مواد مخدر دوری کند.

وی، داشتن شناخت کافی از ساختار خانواده را برای آگاهی بخشی به اعضای یک جامعه ضروری دانست و گفت: 60 نفر از فرهنگیان که دارای اطلاعاتی دقیق در زمینه خانواده هستند در طرح توانمندسازی دانش‌آموزان برای مقابله با اعتیاد با ما مشارکت می‌کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها