خبرهای داغ:
مدیر امور سینمایی حوزه هنری فارس خبر داد:

اکران فیلم «ایستاده در غبار» در سینما پیام شیراز

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس از تغییر برنامه سینماهای شیراز و اکران فیلم «ایستاده در غبار» در سینما پیام شیراز خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۹۱۰۴
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴

رسول شهابیان  از تغییر برنامه سینماهای این شهر خبر داد و اظهار داشت: «ایستاده در غبار» که عنوان بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر 94 را در کارنامه خود دارد از امروز بر پرده سینما پیام شیراز قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه اکران فیلم کودکان «ننه نقلی» از دیگر تغییرات در برنامه‌های سینماهای شیراز است، گفت: سینما شیراز این فیلم را اکران می‌کند و این فیلم اقتباسی از داستان کدو قلقله زن به کارگردانی پرویز صبری است.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری فارس با بیان اینکه تمامی این فیلم‌ها ویژه عید فطر است که زودتر اکران می‌شود، افزود: فیلم بارکد به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی در سینما سعدی و سینما فلسطین اکران می‌شود.

شهابیان با اشاره به استقبال مردم از فیلم رسوایی 2 و فروش خوب این فیلم خاطرنشان کرد: از فیلم‌های دور قبل سینماهای شیراز این فیلم هنوز در سینما ایران اکران می‌شود و تا زمانی که مردم از این فیلم استقبال کنند اکران آن ادامه دارد.

وی با اشاره به فروش خوب سینماهای شیراز در بهار 95 تصریح کرد: در بهار 95 نسبت به سال گذشته سینماهای شیراز رشد 6 برابری داشته است اما ارائه آمار دقیق سه ماهه اول در اوایل تیرماه امکانپذیر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار