خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج مُهر:
حجت الاسلام هاشمی گفت: اسلام آمریکایی، اسلامی است كه با طاغوت و صهيونيسم می سازد، روحيه استكبار ستيزی ندارد و فقط چهره رحمانی دارد.
کد خبر: ۸۶۹۹۰۹۵
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳
همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، محفل اُنس با قرآن کریم شهرستان مُهر با حضور حجت الاسلام رضا هاشمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مُهر برگزار شد.

حجت الاسلام هاشمی کمترین تاثیر حضور در محافل قرآنی را " آشنایی با زبان و مفاهیم قرآن " دانست و افزود: تشکیل و حضور در جلسات اُنس با قرآن کریم باید به یک فرهنگ و برنامه عمومی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه اُنس با قرآن موجب استحكام درونی نظام و تقویت قدرت برخورد با چالش ها شده است، گفت: اُنس با قرآن، ايمان و توکل به خدا و اعتماد به وعده های الهی را در انسان تقويت می کند و ترس انسان از مشكلات را هم  کاهش می دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مُهر با تاکید بر اینکه اُنس با قرآن موجب می شود خدا را در نهايت قدرت و کدخداهای دنیای امروز را پوشالی ببینیم، گفت: در این صورت است که نگاهمان معطوف به درون می شود و "روحيه ما می توانيم" را درک می کنیم، قدرت حقیقی متعلق به خداوند است و کشورهای به اصطلاح ابرقدرتِ جهان امروز در واقع همان قدرت های پوشالی هستند.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی از گسترش مفاهیم قرآن در میان ملت ها هراس دارد، گفت: قرآن عامل تحول فردی و اجتماعی است و جامعه را به سمت اهداف الهی هدایت می کند، دشمنان انقلاب اسلامی برای مقابله با این حرکت الهی، اسلام آمریکایی را روی کار آورده اند.

حجت الاسلام هاشمی افزود: اسلام آمریکایی، اسلامی است كه با طاغوت و صهيونيسم می سازد، روحيه استكبار ستيزی ندارد و فقط چهره رحمانی دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مُهر در پایان صحبت هایش با بیان اینکه یکی از برنامه های دشمنان ایجاد شبهه و تحریف در دین است، گفت: اُنس با قرآن و ائمه اطهار (علیهم السلام) و یادگیری مفاهیم این کتاب الهی  راه تشخیص تشخیص فتنه ها و تحریف ها در دین است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها