خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: سهمیه سپاه اسدآباد در اردوهای جهادی امسال و محرومیت زدایی 3 هزار و 800 نفر روز است که نسبت به سهمیه سال گذشته 25 درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۸۶۹۹۰۲۴
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹
سرهنگ حسن مرادی در گفتگو با خبرنگار بسیج در اسدآباد با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی اظهار داشت: اردوهایی جهادی یک بخشی از سبک زندگی جهادی و گسترش روحیه جهادی است.

وی با بیان اینکه ماموریت و هدف از اردوهای جهادی کادرسازی نسل آینده انقلاب است، گفت: وقتی جوانان در منطقه‌ای کم برخوردار و محروم حاضر می‌شوند و از نزدیک زندگی مردم آنجا را می‌بینند، آن را فراموش نمی‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد عنوان کرد: اردوی جهادی خدمت‌رسانی مادی و معنوی به مردم محروم و ایجاد بستری برای رسیدن قله های اهداف انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: تحقق عدالت و خدمت‌رسانی از مهم‌ترین برنامه‌های اردوهای جهادی است که با بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود برای سازندگی و آبادانی کشور صورت می‌گیرد.

مرادی با اشاره به فرموده امام خمینی(ره) «عبادتی بالاتر از خدمت به محرومان وجود ندارد، محرومان ولی نعمتان ما هستند»، افزود: ما باید فرهنگ اردوهای جهادی را در جامعه حاکم کنیم تا انقلاب اسلامی به اهداف خود برسد.

وی افزود: در راستای اردوهای جهادی امسال و محرومیت زدایی سهمیه سپاه اسدآباد 3 هزار و 800 نفر روز است که نسبت به سهمیه سال گذشته 25 درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات