تجلیل از خانواده‌های مدافعان حرم خنداب در طرح مودت
فرمانده سپاه ناحیه خنداب گفت: تغيير سبک زندگی خانواده ايرانی هدف دشمن برای تزلزل فرهنگی است که در این راستا بسیج بایستی ضمن فراگیری سبک زندگی اسلامی و عمل بدان خود نیز مروج اصول سبک زندگی ایرانی اسلامی در جامعه باشد.
کد خبر: ۸۶۹۸۹۸۲
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۸

سرگرد پاسدار حسین روح‌افزا در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، از برگزاری همایش طرح مودت در سپاه ناحیه خنداب خبر داد و گفت: این همایش با محوریت ترویج زندگی فاطمی و علوی برگزار می‌شود، سخنران این همایش دکتر عبدالهی خواهد بود که به موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی خواهد پرداخت.

وی افزود: متاسفانه عده‌ای نمی‌پذیرند که نظام اسلامی دشمن دارد اگر بپذیریم که دشمن داریم، دشمن ارکان خانواده را به عنوان عوامل رشد و پیشرفت کشور نشانه گرفته است و در این مبحث سرمایه‌گذاری بسیاری کرده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه خنداب تصریح کرد: باید از هر فرصتی برای حفظ اساس جامعه اسلامی که خانواده اسلامی است بهره گیریم، مردم نگاه ویژه‌ای نسبت به بسیجیان دارند این نیروی انقلابی و مردمی در تمامی عرصه‌ها ورود کرده و همواره برای حفظ نظام اسلامی تلاش کرده است.

سرگرد پاسدار روح‌افزا ادامه داد: ارزش قائل بودن برای خانواده به عنوان محور اصلی حرکت اجتماعی، تقویت پیوندهای خویشاوندی و حمایت از نهاد خانواده برای دست یافتن به سبک زندگی اسلامی بسیار مهم هستند بنابراین رویکرد همگان در سبک زندگی اسلامی بایستی به سمت خانواده‌ها باشد.

وی افزود: بسیج موظف است که هم خود سبک زندگی اسلامی را فراگرفته و بدان عمل کند و هم موظف است تا اصول این سبک زندگی را به جامعه آموزش دهد و نشست مودت بهترین فرصت برای عمل به این وظیفه است تا خانواده‌ فرماندهان بسیجی ضمن آشنایی بیشتر با یکدیگر در این راستا گام بردارند.

فرمانده سپاه ناحیه خنداب تصریح کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی، غرفه کودک، تجلیل از خانواده‌های مدافعان حرم شهرستان خنداب، تواشیح و مولودی خوانی از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای ضیافت افطاری و مودت فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و حوزه‌های بسیج سپاه ناحیه خنداب است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات