مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ مردم پایه 71 روح‌الله تاکید کرد
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ مردم پایه 71 روح‌الله گفت: امروز تمام کفر در مقابل شما جوانان مسلمان قرار گرفته و سربازی فرصتی برای خودسازی و دوران ناب جوانی است.
کد خبر: ۸۶۹۸۹۷۵
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، به مناسبت جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) ویژه سربازان با ضیافت الهی با حضور فرماندهان و مسئولین تیپ 71روح الله در حسینیه ثارالله پادگان امام علی(ع) برگزار گردید.

در این مراسم حجت‌الاسلام گنجعلی ضمن تبریک میلاد خجسته کریم اهل‌بیت(ع) با تقدیر و تمجید از تلاش‌های سربازان تیپ گفت: سربازی از اسلام یک عمل بسیار مقدس است که نتیجه آن حراست و استحکام نظام اسلامی است، دوران سربازی، دوران كسب تجربه و خودسازی است.

وی افزود: دوران جوانی دورانی است که تا زمانی که انسان در آن قرار گرفته قدر آن را نمی‌داند، جوانی هم فرصتی برای عبادت و تقرب به خداوند و نقطه عطفی در زندگی انسان است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ مردم پایه 71 روح‌الله تصریح کرد: جوان چون تعلقات دنیوی ندارد همیشه خط شکن بوده و در خط مقدم قرار دارد و حرف حق می‌زند اگرچه به ضررش باشد، امروز تمام کفر در مقابل شما جوانان مسلمان قرار گرفته ولی جوانان این مرز و بوم هرگز مسیر انقلاب منحرف نخواهند شد.

حجت‌الاسلام گنجعلی با اشاره به روح جوانی گفت: جوان قدرت عفو و گذشت بسیاری دارد زود در برابر فرمان خداوند تسلیم است و اگرچه کار ناشایست و اشتباهی انجام دهد، قدرت بازگشت دارد و کار خود را توجیه نمی‌کند.

وی با اشاره به شب‌های پر فضیلت قدر گفت: شب قدر، شب پاکی و طهارت انسان است و جوانان پاک‌ترین اقشار مردم هستند پس به شب قدر نزدیک‌ترند و پیش از همه می‌توانند از آن استفاده کنند همه خیرات در شب قدر جمع است و انسان می‌تواند به اندازه یک عمر استفاده کند و بار معنوی خود را ببندد و حضرت حق که در شب قدر به بندگان خویش عطا و بخشش بسیار دارد به جوانان به طور ویژه نظر لطف می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات