سردار آذرنوش گفت: در شرایطی این همایش را برگزار می کنیم که رژیم منفور اسرائیل همانند سالهای قبل دست به کشتار مردم مظلوم فلسطین نمی زند اما جنایات خود را توسعه داده است و در کشورهای دیگر با محوریت آمریکای جنایتکار و مشارکت با کشورهایی همچون عربستان و قطر، رنگ و لعاب جنایت های خود را تغییر داده است و همچنان به کشتار ظالمانه خود ادامه می دهد.
کد خبر: ۸۶۹۸۹۵۶
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، همایش تجلیل از ورزشکاران جوانمرد حامیان ملت مظلوم فلسطین با حضور سردار نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین، مدیر شبکه سوم سیما، معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان، نماینده جهاد اسلامی، روسای فدراسیون‌ها و تعدادی از چهره های ورزشی سرشناس کشور در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

داود آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در این همایش ضمن خیر مقدم به مهمانان و ورزشکاران دعوت شده گفت:خدا را شاکریم که توفیق داد که بتوانیم امسال شانزدهمین همایش تجلیل از ورزشکاران جوانمرد که در محافل ورزشی از رویارویی با ورزشکاران رژیم غاصب صهیونیستی امتناع کردند را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: در شرایطی این همایش را برگزار می کنیم که رژیم منفور اسرائیل همانند سالهای قبل دست به کشتار مردم مظلوم فلسطین نمی زند اما جنایات خود را توسعه داده است و در کشورهای دیگر با محوریت آمریکای جنایتکار و مشارکت با کشورهایی همچون عربستان و قطر، رنگ و لعاب جنایت های خود را تغییر داده است و همچنان به کشتار ظالمانه خود ادامه می دهد.

آذرنوش تاکید کرد: ان شالله با عنایت خداوند و رشادت های رزمندگان اسلام در همه صحنه ها و به خصوص حماسه آفرینی مدافعان حرم، شاهد نابودی رژیم جعلی صهیونیستی در کمتر از 25 سال باشیم.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در پایان خاطر نشان کرد: با برگزاری این همایش گوشه ای از زحمات ورزشکاران جوانمرد که از رویارویی با ورزشکاران رژیم غاصب صهیونیست خودداری نمودند را ارج می نهیم و تلاش شده است که در ادامه این برنامه از 14 فدراسیون که به مسابقات یورو 2016 راه یافته اند نیز تجلیل به عمل آید.

گفتنی است در این همایش قرار است از ورزشکاران در رشته‌های مختلف ورزشی که در میادین بین‌المللی به منظور حفظ آرمان های انقلاب اسلامی از رویارویی با نمایندگان رژیم اشغالگر قدس امتناع کرده‌اند، تجلیل شود.



ارسال نظرات