خبرهای داغ:
سرپرست حوزه مقاومت بسیج شهید جلالی قم خبرداد
سرپرست حوزه مقاومت بسیج شهید جلالی ناحیه امام حسین(ع) سپاه استان قم از توزیع بیش از 30 بسته مواد غذایی در راستای محرومیت‌زدایی در محدوده استحفاظی این حوزه مقاومت بسیج خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۸۹۴۵
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
مهدی‌علی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در قم، با اشاره به اینکه بسیجیان حوزه شهید جلالی ناحیه مقاومت امام حسین(ع) سپاه استان قم به مناسبت ماه مبارک رمضان در قالب طرح اکرام 30 بسته مواد غذایی را در میان خانواده‌های نیازمند منطقه دهستان قمرود توزیع کرده‌اند، ‌اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای رفع محرومیت‌زدایی خانواده‌های نیازمند این طرح در برخی از ایام سال اجرا می‌شود. 

وی از مشارکت خیرین بسیجی در طرح مذکور تقدیر کرد و افزود:‌ در این طرح نیازمندان و مستمندان شناسایی و سبدهای کالا درب منزل آنان تحویل داده می‌شود.

سرپرست حوزه مقاومت بسیج شهید جلالی ناحیه امام حسین(ع) سپاه استان قم با تاکید بر اینکه بخش قابل توجهی از جمعیت بخش قنوات از وضعیت اقتصادی مطلوبی برخودار نیستند، گفت: ترویج حرکت‌های اقتصاد مقاومتی در این بخش مورد توجه مسؤولان سپاه و بسیج قرار گرفته تا با اشتغال‌زایی و توسعه کارگاه‌های زودبازده بخشی از مشکلات خانواده‌ها رفع شود.
ارسال نظرات