خبرهای داغ:
با برگزاری پیکارهای انتخابی صورت گرفت

10 فرنگی‌کار قم برای حضور در کشتی نونهالان ایران مشخص شدند

10 فرنگی‌کار استان قم برای رویارویی با رقبای شرکت کننده در پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نونهالان کشور معرفی شدند.
کد خبر: ۸۶۹۸۹۳۹
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، نفراتی که در رقابت‌های انتخابی کشتی فرنگی رده سنی نونهالان استان قم مقام نخست اوزان مختلف را کسب کردند برای حضور در اردوی آماده‌سازی و تمرینات تیم منتخب هیات کشتی قم به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور انتخاب شدند.

این نفرات زیر نظر مربیان تیم کشتی فرنگی نونهالان قم تا زمان اعزام به رقابت‌های کشوری تمرین می‌کنند تا در ترکیب تیم منتخب هیأت کشتی استان قم در تلاش برای به دست آوردن یکی از سکوهای اول تا سوم پیکارهای کشتی فرنگی رده سنی نونهالان ایران در سال 1395 به میدان بروند.

نمایندگان کشتی قم زمان زیادی برای حضور در مسابقات کشوری سال 1395 ندارند زیرا در تقویم سال جاری فدراسیون کشتی ایران، برگزاری رقابت‌های رده‌های سنی مختلف قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برای بعد از ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی شده است.

برای این منظور به میزبانی خانه کشتی فجر مجموعه ورزشی جواد الائمه منطقه نیروگاه قم و در حضور علاقمندان به کشتی، رقابت‌های انتخابی کشتی فرنگی نونهالان قم با حضور نزدیک به 60 کشتی‌گیر از باشگاه‌های فعال این رشته به انجام رسید و نفرات برتر مشخص شدند.

فرنگی‌کاران حاضر در مسابقات قهرمانی و انتخابی رده سنی نونهالان کشتی فرنگی قم در اوزان 35، 38، 42، 47، 59، 66، 73، 85 و 100 کیلوگرم با یکدیگر سرشاخ شدند و در نهایت قهرمان‌های هر وزن از سوی کادر فنی به اردوی تیم قم دعوت شدند.

در رده‌بندی تیمی پیکارهای کشتی فرنگی انتخابی رده سنی نونهالان استان قم، کشتی‌گیران نونهال تیم خانه کشتی قم مجموعا 110 امتیاز به دست آورده و با جا گذاشتن دیگر رقبا رتبه نخست را به دست آوردند، ضمن اینکه باشگاه کشتی تختی قم با 80 امتیاز به مقام دوم دست یافت و قهرمان هر وزن این انتخابی به اردو دعوت شد.

برترین‌های مسابقات انتخابی کشتی فرنگی نونهالان قم:

وزن 35 کیلوگرم: محمدجواد دوست‌دار، فردین قربانی

وزن 38 کیلوگرم: رضا صفا، امیرحسین سلطانی

وزن 42 کیلوگرم: عباس صفری‌پگاه، عرفان صادقی

وزن 47 کیلوگرم: رضا خدمت‌گذار، محمدحسن مرادی

وزن 47 کیلوگرم: محمدحسین آقایی و محمدهادی کوله‌کوله

وزن 59 کیلوگرم: عرفان سلمان‌پور، امیر گلپایگانی

وزن 66 کیلوگرم: حامد رضازاده و رضا کوه‌گرد

وزن 73 کیلوگرم: محمدصادق عبداللهی، محمدپوریا‌ حاجی‌بابایی

وزن 85 کیلوگرم: مهیار مجیدی، ‌امیرمحمد سرداری

وزن 100 کیلوگرم: محمدمهدی زرین، محمدصالح سلیمانی

برترین‌های مسابقات کشتی فرنگی انتخابی رده سنی نونهالان استان قم در حالی معرفی شدند که هم اکنون امیر عبدی به نمایندگی از کشتی‌گیران مستعد قم در وزن 38 کیلوگرم در اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان ایران حضور دارد و به احتمال فراوان به ترکیب تیم قم در این رقابت‌ها اضافه شود و یا با صلاحدید کادر فنی تیم ملی مستقیما در انتخابی تیم ملی به میدان خواهد رفت.
ارسال نظرات