یک کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با «بسیج»:
طه مروجی فر گفت: دولت تسهیلات مشاغل خانگی که در دولت سابق شکل گرفته بود حذف کرد میزان تسهیلات 5 میلیون تا 10 میلیون تومان بوده است این در حالی است با فعال سازی مشاغل خانگی برای حداقل 8 خانوار شغل و درآمد اقتصادی فراهم می آورد.
کد خبر: ۸۶۹۸۹۱۴
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
طه مروجی فر کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: دولت اولویت به سرمایه داران اقتصادی را در پیش گرفته است و به امور فعالیتی و مشکلات کارگران رسیدگی ندارد  لذا شاهدیم که بر میزان اخراج کارگران و تعطیلی کارخانجات صنعتی و تولیدی افزوده شده است.

وی با بیان اینکه حزب گرایی اقتصادی در دولت رونق یافته است افزود: دولت وام های کلان را به سرمایه دارانی می پردازد که نقش اندکی در زندگی کارگران و اقتصاد کشور دارند و پول هنگفتی را در اختیار آنها بدون نظارت لازم قرار می دهد.

این کارشناس مسائل اقتصادی خاطر نشان کرد: دولت تسهیلات مشاغل خانگی که در دولت سابق شکل گرفته بود حذف کرد میزان تسهیلات 5 میلیون تا 10 میلیون تومان بوده است این در حالی است با فعال سازی مشاغل خانگی برای حداقل 8 خانوار شغل و درآمد اقتصادی فراهم می آورد.

مروجی فر در خاتمه افزود: دولت با سیاست های نابجای اقتصادی، مشاغل خانگی را به حاشیه اقتصاد کشاند و محدودیت مالی برای کارگران مشاغل خانگی قرار داد در حالی که می توانست از فرصت ایجاد شده در دولت پیشین بهره اقتصادی ببرد.

ارسال نظرات