رئیس اداره تبلیغات اسلامی اشکذر خبر داد:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر با اعلام این خبر گفت: این مراسم برای دومین سال متمادی همزمان با شب های مبارک قدر در مساجد شهرستان اشکذر برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۹۸۸۹۸
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر با اعلام این خبر گفت: این مراسم برای دومین سال متمادی همزمان با شب های مبارک قدر در مساجد شهرستان اشکذر برگزار می شود.

"حجت السلام پورقیومی" افزود:برنامه های اعتکاف رمضان در دو بخش عمومی که شامل مرثیه سرایی، دعا خوانی، سخنرانی و... برای عمومی مردم و برنامه هایی نظیر حلقه های معارف و جلسه پرسش پاسخ ویژه جوانان و نوجوانان پیش بینی شده است.

ویبا اعلام اینکه مراسم به صورت مشترک و همزمانبرای خواهران و برادران برگزار می شود،ادامه داد: امسال شرکت کنندگان در ابعاد مختلفاجرای مراسم چه از نظر مادی و یا معنوی شریک هستند.

ویاعتکاف را یکی از سنت های فراموش شده ای عنوان کرد که در زمان جمهوری اسلامی احیا شد و افزود: امروزه می توان از اعتکاف به منزله شاخص ارزیابی و اهرمی برای پیشرفت فیزیکی معنویت در جامعه استفاده کرد.

گفتنی است علاقه مندان به شرکت در این مراسم می توانند تا سوم تیرماه به محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر مراجعه کنند.


ارسال نظرات