احمد توکلی در گفتگو با «بسیج»:

بعضی‌ها به خاطر طمع در موسسه ثامن‌الحجج سپرده‌گذاری کردند!

نماینده سابق مردم تهران در مجلس گفت: نمی توان به اظهارات شخصی که در پرونده موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج مقصر اصلی شناخته شده استناد کرد، ما با دلیل و مدرک گفتیم که در آن زمان این شعب تأسیس شده بود.
کد خبر: ۸۶۹۸۸۹۳
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، احمد توکلی عضو سابق کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس نهم، دی ماه سال گذشته در خصوص موسسه مالی و اعتباری غیر مجاز ثامن الحجج(ع) گفته بود که این موسسه پس از تعلیق فعالیتش، نسبت به تأسیس شعب جدید اقدام کرده است که پس از آن مدیران ارشد ثامن الحجج این سخنان توکلی را تکذیب کردند.

توکلی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، در واکنش به ادعای مدیران موسسه غیر مجاز ثامن الحجج(ع) مبنی بر اینکه این موسسه در زمان به تعلیق درآمدن افتتاح شعبه نداشته است، گفت: مدیرعامل این موسسه غیر مجاز که متهم است چنین ادعایی دارد و من که عضو شورای پول و اعتبار بودم می گویم که افتتاح شعب صورت گرفته است.

عضو سابق شورای پول و اعتبار ادامه داد: نمی توان به اظهارات شخصی که در پرونده موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج مقصر اصلی شناخته شده استناد کرد، ما با دلیل و مدرک گفتیم که در آن زمان این شعب تأسیس شده بود.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم در خصوص سپرده گذارانی که به صورت کلان در این موسسه سپرده گذاری کرده اند نیز گفت: هرچند مشکل این افراد حل خواهد شد اما نکته اصلی این است که طمع بیش از حد این افراد باعث شد تا به این حال و روز دچار شوند.

ارسال نظرات