تبلیغات اسلامی نقشی اساسی در بیان مفاهیم دینی در موقعیت کنونی جامعه دارد که این مهم بر هیچ کسی پوشیده نیست
کد خبر: ۸۶۹۸۸۹۲
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طارم ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد با کرامت کریم اهل بییت حضرت امام حسن مجتبی(ع) در ماه کریم خدمت ملت شریف ایران اسلامی گفت: اول تیرماه مصادف با روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی (سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی) به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)می باشد.

حجت الإسلام حسین فغانی با اشاره به نقش و اهمیت سازمان تبلیغات اسلامی در جامعه امروزه افزود: تبلیغات اسلامی نقشی اساسی در بیان مفاهیم دینی در موقعیت کنونی جامعه دارد که این مهم بر هیچ کسی پوشیده نیست بنابراین حضرت امام خمینی (ره) با آن نگاه ژرف و عمیق خود برای اینکه به این مهم جامه عمل بپوشاند و یک حرکت هدفمند در این زمینه شکل بگیرد به تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی همت گماشت.

مسئول تبلیغات اسلامی شهرستان طارم این سازمان را سازمانی چابک ، منعطف و تأثیرگذار در عرصه تبلیغ دین دانست و اظهار داشت: امروزه با توجه به گسترش حوزه های تبلیغات و تحرک دشمنان در این زمینه رهبر معظم انقلاب اسلامی از آن با تعبیر جهاد کبیر یاد کرده است که در این میان رسالت همگان و خصوصا سازمان تبلیغات اسلامی مضاعف می گردد.

فغانی با بیان اینکه پل ارتباطی این سازمان با مردم خود مردم هستند خاطرنشان کرد: این سازمان سازمانی منعطف بوده که در کنار برنامه ریزی فرهنگی یک ارتباط دائمی با بدنه جامعه دارد و همه مخاطبین در سنین مختلف مخاطبین برنامه های این سازمان می باشند.

کارشناس دینی یکی از ویژگی های منحصر به فرد این سازمان را وجود تشکلهای دینی ، مؤسسات قرآنی و روحانیون دانست که توانسته اند یک ارتباط مؤثری بین این سازمان و جامعه ایجاد نمایند که این خود نقطه قوت و ارتباطی مؤثر و متأثر است که دائما در حال گسترش بوده و نقطه اتکال آن بدنه اجتماعی می باشد.

مسئول تبلیغات اسلامی شهرستان طارم بی تحرکی ، روزمره شدن و ایجاد بروکراسی بی فایده را از آفت های کارهای فرهنگی در جوامع امروز بشری دانست و گفت: این سازمان تلاش کرده با توجه به فلسفه شکل گیری آن و سند بالا دستی و افق چشم اندازی که برای آن پیش بینی شده خود را از این دام برهاند که امروزه تشکلهای دینی به عنوان بازوان اجرایی سازمان می تواند شاهد بر این مدعا باشد.

ارسال نظرات