معاون بهداشت و درمان اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:
حذف فیزیکی کارت‌های طلایی بیمه تکمیلی خانواده‌های شهدا و ایثارگر، از جمله اقدامات حوزه بهداشت و درمان اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در سال‌جاری است.
کد خبر: ۸۶۹۸۸۸۷
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون بهداشت و درمان اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، از حذف فیزیکی کارت‌های طلایی بیمه تکمیلی افراد تحت پوشش این نهاد خبر داد و گفت: حذف فیزیکی کارت‌های طلایی بیمه تکمیلی خانواده‌های شهدا و ایثارگر، از جمله اقدامات حوزه بهداشت و درمان اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در سال‌جاری است.

علیرضا حیدری افزود: افراد تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران برای استفاده از بیمه تکمیلی خود در سال‌های گذشته ملزم به همراه داشتن کارت‌های طلایی ویژه‌ای بودند که مراکز درمانی باید مدارک مشخصی را دریافت و یک برش از کارت طلایی را برای ارائه خدمات تکمیلی دریافت می‌کردند و به همراه داشتن همیشگی این کارت‌ها مشکلاتی را ایجاد می‌کرد.

معاون بهداشت و درمان اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خاطرنشان کرد: سیستم الکترونیکی یکپارچه «سدا» از ابتدای امسال در خدمت افراد تحت پوشش درمان بنیاد هستند که پس از مراجعه به مراکز درمانی تنها با ارائه شماره ملی خود می‌توانند از خدمات درمان بیمه تکمیلی این نهاد استفاده کنند.

این مسئول تصریح کرد: تجدید دفترچه‌های بیمه پایه سلامت ایثارگران نیز از دیگر اقدامات این نهاد در سال‌جاری است که این دفترچه‌‌ها تا تاریخ 31 اردیبهشت سال 96 تمدید شده و ایثارگران می‌توانند با مراجعه به ادارات، دفترچه‌های بیمه‌ای خود را تمدید کنند.

وی اظهار کرد:‌ جامعه هدف حوزه درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان 23 هزار نفر است که شامل پدر و مادر، همسر و فرزند شهید، جانبازان و افراد تحت تکفل و آزادکان و افراد تحت تکفل آنان است.

ارسال نظرات