در مراسم عاشقان ولایت بسیجیان ناحیه ثارالله یزد مطرح شد :
حجت الاسلام کریمی در جمع بسیجیان ناحیه ثارالله یزد گفت:مهمترین عامل افتراق میان انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب های جهان از بُعد اسلامی بودن و آرمان خواهی و مبارزه با ظلم و ستم است.
کد خبر: ۸۶۹۸۸۸۳
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، همزمان باماه مبارک رمضان جلسه هیئت عا شقان ولایت مربیان وبسیجیان وفرماندهان پایگاههای مقاومت حوزه یک کوثرناحیه ثارالله یزد باسخنرانی حجت الاسلام کریمی مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه ناحیه ثارالله یزد برگزارشد.

حجت الاسلام کریمی دراین مراسم به موضوع عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی وسبک زندگی اسلامی پرداخت.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران که در اواخر قرن بیستم به وقوع پیوست یکی از نوادر زمان خود می باشد که به فرموده امام خامنه ای(حفظه الله) در مخیله مادی گرایان نیز این امر به این وسعت نمی گنجید.

کریمی افزود:انقلاب اسلامی از حیث انقلاب شدن و تغییر و تحولات با دیگر انقلاب های دنیا وجه مشترک دارد اما مهمترین عامل افتراق میان انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب های جهان از بُعد اسلامی بودن و آرمان خواهی و مبارزه با ظلم و ستم است.

وی خاطرنشان کرد: انقلابی با این مشخصه قاعدتا دشمنانی نیز دارد که تا بن دندان مسلح به انواع سلاح های نظامی و مطبوعاتی و بنگاه های خبر پراکنی نیز می باشند.

کریمی در ادامه گفت:یکی از مواردی که بر روی آن خیلی بحث و گفتگو می شود این است که چه عامل یا عواملی باعث ماندگاری این انقلاب شده است که به اختصار بیان می گردد.

1. وحدت میان اقوام و قوای سه گانه با یکدیگر را می توان از مهمترین عوامل قلمداد کرد که دشمن در صدد نفوذ در بین مردم برای جدایی افکندن بین آنها و مسئولین می باشد.

2. آگاهی بخشی سیاسی به مردم که در این سالها خصوصا بعد حوادث تلخ سال88 مرتبا در کلام رهبری نظام دیده می شود یعنی همان بصیرت.

3. محور قرار دادن ولایت فقیه و گوش به فرمان بودن در تمامی امور

4. کارآمدی کارگزاران نظام اسلامی با توجه به نامه62 نهج البلاغه حضرت امیر سلام الله علیه به جناب مالک اشتر نخعی برای فرمانروایی مصر.

تودیع ومعارفه فرمانده حوزه یک کوثر و به همراه ضیافت افطاری واقامه نمازمغرب وعشاء از دیگر برنامه های این مراسم بود.



ارسال نظرات