خبرهای داغ:

جلسه شورای آموزش و پرورش باغملک برگزار شد

جلسه شورای آموزش و پرورش با محوریت برگزاری کنکور به ریاست حیایی اهوازی فرماندار و اعضاء این شوراء در اداره آموزش و پرورش شهرستان باغملک برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۸۸۵۰
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲

خداداد کردی رئیس اداره آموزش و پرورش در ابتدای جلسه به تبیین اهداف جلسه پرداخت و هدف از تشکیل جلسه را بررسی عملکرد مدارس و نیز ارایه راهکارهایی مفید در مورد کنکور بیان نمودند.

کردی خاطرنشان کرد:ارتقاء نمرات در امتحانات نهائی و افزایش ۲/۵نمره میانگین معدل کتبی دانش آموزان را بیانگر تلاش تیم آموزش و پرورش و کارکرد مطلوب شورای آموزش و پرورش در راستای ارتقاء کیفیت سطح آموزشی شهرستان دانست.


رئیس اداره آموزش و پرورش اشاره کرد:با وجود کمبود امکانات و اعتبارات امسال توانستیم ۱۰۰ میلیون تومان از بدهی های عقب افتاده را پرداخت نماییم.


خداداد کردی به در پیش رو بودن برنامه برگزاری کنکور در مورخه  ۹۵/۴/۲۴ و ۹۵/۴/۲۵ اشاره داشته و گفت:همگان باید آموزش و پرورش را یاری دهند و با تمام امکانات و بضاعت شهرستان در هر چه بهتر برگزار کردن کنکور  تلاش نمایند با برنامه ریزی همه جانبه و فراهم آوردن محیطی مناسب،اهمیت امنیت در برگزاری کنکور،لزوم همکاری شبکه بهداشت و درمان، اورژانس و نیروی انتظامی همچون سالهای گذشته،شاهد برگزاری یک کنکور خوب و همراه با موفقیت دانش آموزان باشیم.

در ادامه این جلسه کاووسی مسئول بهسازی مدارس شهرستان باغملک گزارشاتی از  تغییر و تحولاتی که در بحث نوسازی و تعمیرات برخی مدارس انجام شده سخن گفت.
کاووسی ادامه داد:با وجود اینکه نتوانستیم از اعتبارات ماده ۱۸۰ پولی بابت بازسازی مدارس دریافت کنیم ولی توانستیم از  پروژهای در دست اجرا را تا حدودی نیمه فعال و برخی را نیز آماده و تحویل داده ایم.


وی به پروژه های بهسازی و تعمیراتی مدارس روستاها  همانند میداوود ,دالان ,پتک ,آسماری ,سرله ,کامگنجشکی,قلعه تل اشاره کرد و گفت تعدادی از این مدارس تعمیرات اساسی در آنها صورت پذیرفت.


کاووسی خاطرنشان کرد:چندین مدرسه نیز با وجود عدم استفاده از گاز کشی امسال به سیستم های گرمایشی تبدیل شدند.

در ادامه اهوازی بعنوان نماینده عالی دولت در شهرستان باغملک ضمن اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در حوزه آموزش و پرورش،افزود:انقلاب اسلامی ما برگرفته از این فرهنگ بوده و تاکیدات امام راحل،مقام معظم رهبری و بزرگان نظام اسلامی در راستای ایجاد فرهنگ اسلامی و مقاومتی است.

وی با اشاره به نقش اساسی انجمن اولیا و مربیان درزمینه مشارکت مردم در آموزش و پرورش گفت: انجمن اولیا و مربیان هر مدرسه ، هیات منتخبی از اولیای دانش آموزان و مربیان همان مدرسه که با تفاهم و صمیمیت و به منظور تقویت همکاری  مشارکت اولیای دانش آموزان جهت کمک به ارتقای کیفیت فعالیتهای آموزش و پرورش و گسترش ارتباط خانه و مدرسه و بر طبق مقررات و ضوابط وزارت آموزش و پرورش انجام وظیفه می نماید.

فرماندار باغملک در پایان از سایر ادارات مربوطه خواست تمام سعی و تلاش خود را در جهت کنکوری همراه با آرامش خاطر به کار ببرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها