با رفع موانع پروژه های مسکن باقیمانده، در مهرماه سالجاری احداث پروژه های مسکن مهر را به اتمام خواهد رساند.
کد خبر: ۸۶۹۸۸۳۰
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون امور عمرانی استاندار زنجان در جلسه شورای مسکن استان زنجان بر ضرورت تسریع در روند اتمام پروژه های مسکن مهر استان زنجان تاکید نمود و گفت: با رفع موانع پروژه های مسکن باقیمانده، استان زنجان بعنوان اولین استان کشور در مهرماه سالجاری احداث پروژه های مسکن مهر را به اتمام خواهد رساند.

همچنین مدیرکل راه و شهرسازی استان در این جلسه گزارشی از وضعیت پروژه های مسکن مهر از جلسه گذشته تاکنون ارائه نمود و گفت: در حدفاصل جلسه پیشین شورا تا کنون، از مجموع 9 پروژه مسکن مهر 3پروژه درحال تحویل به متقاضیان می باشد و 6 پروژه در دست تکمیل است.

وثوقی با بیان این مطلب که پروژه 360 واحدی پرنیان و 192 واحدی سرو زنجان در تیرماه سال جاری به بهره برداری می رسد، افزود: پروژه های 128 واحدی ورسک و 272 واحدی شن پل شهرستان ابهر در مردادماه و مسکن640 واحدی میلاد زنجان در شهریور و 250 واحدی آسمان آبی هوجستان زنجان در مهرماه سالجاری به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه 4 پروژه پرنیان، سرو، ورسک و شن پل با پیشرفت فیزیکی بیش از 95 درصد در مراحل پایانی آماده سازی است، اظهار داشت: 2 پروژه میلاد و آسمان آبی نیز با 85 درصد پیشرفت فیزیکی در مهرماه سالجاری به بهره برداری خواهد رسید تا پرونده مسکن مهر در استان زنجان بعنوان اولین استان کشور بطور کامل بسته شود.

وثوقی در ادامه به 3 پروژه تکمیل شده طی یک ماه گذشته نیز اشاره نمود و گفت: پروژه های 140 واحدی پرمون، 160 واحدی پردیس و 115 واحدی آرمان تکمیل شده و در حال تحویل به متقاضیان می باشد.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع 335 نفر نیروی کار متخصص و اجرایی در آماده سازی پروژه های مسکن مهر شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت استان فعالیت دارند.

در ادامه مدیرکل بنیاد مسکن استان به وضعیت پروژه های مسکن در شهرهای با جمعیت کمتر از 25 هزار نفر استان اشاره نمود و گفت: تمامی پروژه های مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت، با 98 درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل می باشد.

حاجی زاده با بیان این مطلب که 3987 واحد تا پایان مرحله سفت کاری پیش رفته است، افزود: 3913 واحد مرحله نازک کاری را به اتمام رسانده اند و 2درصد باقیمانده نیز درحال تکمیل می باشند.

وی در ادامه به وضعیت مقام سازی واحدهای مسکونی روستایی اشاره نمود و اظهار داشت: از مجموع 82 هزار و 435 واحد روستایی بیش از 60 درصد به میزان 49 هزار و 141 واحد مقاوم سازی شده اند و باقی واحدها درحال دریافت تسهیلات و مقاو سازی مسکن خود در روستاها هستند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان خاطرنشان کرد: 548 واحد مسکن روستایی نیز جهت دریافت تسهیلات قرض الحسنه تعمیرات مسکن به بانکهای عامل استان معرفی شده اند که از این تعداد 180 واحد از سوی بانکها پذیرفته شدند تا از محل اعتبارات داخلی بانکها، تسهیلات لازم را دریافت نمایند.

ارسال نظرات