خبرهای داغ:
امام جمعه موقت زیرکوه در جمع فرماندهان پایگاه های بسیج:
امام جمعه موقت زیرکوه گفت: دین اسلام بر دو پایه توحید و مودت استوار است و هر کاری که باعث ایجاد تفرقه، کینه و نفاق شود بسیار مورد مذمت است و از عذاب آن فقط خداوند متعال خبر دارد.
کد خبر: ۸۶۹۸۸۲۹
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام حسن صادقی امام جمعه موقت زیرکوه در نشست مودت فرماندهان پایگاههای بسیج زیرکوه که با هدف ایجاد محبت و فضای صمیمی بین پیشکسوتان و جوانان بسیجی برگزار شد،اظهارداشت: دین اسلام بر دو پایه توحید و مودت استوار است و هر کاری که برپایه مودت و وحدت استوار باشد بسیار ارزشمند است وثواب آن بی اندازه است.

حجت الاسلام صادقی با مذمت اعمال تفرقه انگیز، تصریح کرد: از طرفی هر کاری که باعث ایجاد تفرقه و کینه و نفاق شود بسیار مورد مذمت است و از عذاب آن فقط خداوند متعال خبر دارد.

رئیس حوزه علمیه حاجی آباد با بیان اینکه دشمن در صدد ایجاد تفرقه است، تاکید کرد: امروز وظیفه همه ما این است که در جهت ایجاد وحدت و همدلی تلاش نمائیم.

وی با بیان اینکه راز پیشرفت اسلام مودت و مهرورزی بوده است، بیان داشت: تمام دنیا دست به دست هم داده اند تا جوانان متدین و باغیرت ما را از دین و ولایت جداکنند، بنابراین همه ما باید دست به دست هم دهیم تا جوانان ما انقلابی و ولایی بمانند.

نشست مودت فرماندهان پایگاههای بسیج زیرکوه باحضور امام جمعه موقت شهرستان، جمعی از مسؤولان، خانواده های شهدا و فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان نشست مودت فرماندهان پایگاههای مقاومت زیرکوه در حسینیه سید الشهدا(ع) شهر حاجی آباد برگزار شد.

گفتنی است، مولودی خوانی، برپایی نماز جماعت و صرف افطار بسیجیان و خانواده هایشان از برنامه های دیگر اجرا شده در این نشست بود.

شایان ذکر است، در پایان این نشست از چند نفر از جوانانی که در زمینه ازدواج مذهبی و اسلامی پیشقدم شده بودند با اهدای هدایایی تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها