نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس در گفتگو با«بسیج»:
نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس گفت: خانم ابتکار به عنوان رئیس سازمان محیط زیست و متولی اصلی این قضیه تاکنون هیچ قدم جدی برای حل مشکلات ریزگردها و آلودگی هوا برنداشته و فقط برای رفع تکلیف مصوبات غیرعملیاتی را پیشنهاد داده است.
کد خبر: ۸۶۹۸۷۸۵
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵

قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به ورود مجدد پدیده گرد و غبار و ریزگردها به کشور و بهانه تراشی های بعضی از مسئولان ذیربط در این خصوص بیان داشت: پدیده ریزگردها و گرد وغبار به کشور موضوع جدیدی نیست، مدتهاست که مردم کشور ما مخصوصاً در استان های غربی و جنوبی درگیر این مشکل و تلفات ناشی از آن هستند.

وی افزود: نمایندگان مجلس در این خصوص به دولت تذکر داده و خواستار پیگیری و حل این مشکل شده اند، اما متأسفانه دولت بر این باور نیست تا مشکل ریزگردها را حل کند و حتی برای آن بودجه ای هم در نظر نگرفته است.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مسئولان و متولیان این مسئله با تساهل به این موضوع می پردازند و گویا این وضعیت را احساس نمی کنند؛چراکه ریزگردها همچنان به عنوان یک معضل باقی مانده است.

ساعدی اظهار داشت: خانم ابتکار به عنوان رئیس سازمان محیط زیست و متولی اصلی این قضیه تاکنون هیچ قدم جدی برای حل مشکلات ریزگردها و آلودگی هوا برنداشته و فقط برای تکلیف مصوبات غیرعملیاتی را پیشنهاد داده است.

ارسال نظرات