واکنش دادستان کل کشور به موضوع فیش‌های حقوقی
دادستان کل کشور گفت: مدیران متخلف که فیش حقوقی‌شان منتشر شده عزل شوند.
کد خبر: ۸۶۹۸۷۸۳
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور در حاشیه مراسم سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر که صبح امروز برگزار شد، با اشاره به عدم توفیق نسبت به برخورد با قاچاقچیان دانه درشت مواد مخدر، اظهار داشت: متأسفانه به دلیل لایه لایه بودن قاچاق مواد مخدر دسترسی به دانه درشت‌ها و عوامل اصلی قاچاق مواد مخدر بسیار سخت است و ما برای دسترسی به افراد پشت پرده پدیده شوم قاچاق نیازمند عزم بین المللی هستیم تا بتوانیم این افراد را شناسایی و در چنگال قانون گرفتار کنیم. 

*موافقت ضمنی دادستان کل کشور با اصلاح قانون اعدام قاچاقچیان

وی در ادامه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص اصلاح مواد قانون مخدر و موضوع حذف اعدام قاچاقچیان افزود: تا زمانی که قانون اصلاح نشده ما می‌بایست تابع قوانین موجود باشیم و در صورتی که نیاز به اصلاح این روند باشد که ظاهراً باید این اتفاق رخ دهد، آمادگی داریم تا پیشنهادات تمام کارشناسان و مسئولان امر را در این خصوص اخذ کنیم و در اصلاح قانون فعلی به کار بندیم.

*دادستان کل کشور خواستار عزل مدیران متخلف شد

دادستان کل کشور در پاسخ به سوال دیگری در خصوص برخورد دادستانی با موضوع فیش‌های نجومی حقوق برخی از مدیران دولتی با انتقاد از برخوردهای جناحی و سیاسی با این موضوع افزود: متأسفانه موضوع فیش‌های حقوقی به ابزاری برای برخوردهای جناحی و سیاسی تبدیل شده و از این رو می‌بایست دولت با جدیت بیشتری این موضوع را پیگیری کند.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری ادامه داد: انتظار ما از رئیس جمهور همانطور که ایشان عنوان کردند این است که با این مدیران متخلف برخورد شده و حتی نسبت به عزل انها اقدام شود.

وی ادامه داد: همچنین باید در این موضوع و موضوعات مشابه به این نکته توجه داشته باشیم که هیچ گاه این مسائل را با دید سیاسی نگاه نکرده و تبدیل به ابزاری جناحی نکنیم. چرا که قطعاً این اتفاق در چنین ماه مبارکی مذموم بوده و حتماً غیراخلاقی است.

دادستان کل کشور از تمام دستگاه‌های مسئول خواست تا با برخورد مناسب با این موضوع کاری کنند تا اعتماد مردم به آنها بازگردد.

ارسال نظرات