نشست صمیمی فرماندهان حوزه های مقاومت وکانون های محلات وقشری و فرماندهان گردان های بیت المقدس، کوثر و فرماندهان پایگاههای مقاومت با حضور حجت الاسلام ملایی و سرهنگ پورشمسی در محل نمازخانه ناحیه مرکزی یزد برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۸۷۸۰
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، در این نشست ابتدا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد ضمن عرض خیر مقدم به همه بسیجیان از زحمات آنان تشکر و قدردانی نموده و مطالبی را در مورد پایگاه محلات و نقش آنان در حوزه استحفاظی هر پایگاه بیان نمود.

در ادامه این نشست "حجت الاسلام ملایی" مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه هم ضمن تبریک ماه مبارک رمضان به بیان مطالبی پیرامون این ماه پرداخت.

وی با اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان گفت: طبق آییه شریفه قرآن کریم(یا ایهاالذین امنو کتب علیکم الصیام کما کتب علی الذین من قبلکم...) (ای کسانی که ایمان آورده اید روزه بر شما نوشته شده همچنان بر پیشینیان شما نوشته شده است و اینکه بهترین اوقات ماه مبارک رمضان که هر لحظه آن به اجابت دعا هست شب هنگام می باشد.

ملایی در ادامه افزود:اگر انسان بتواند شب ها را بیدار بماند و اگر بواسطه مشاغل و گرفتاریها نتوانست حداقل سحرگاهان تا مطلع الفجر پلک روی هم نگذارد و مراقبت ویژه داشته باشد چون شبیه به لیله القدر است و باور داشته باشیم که خداوند متعال دعاهای سحری را علی الخصوص در ماه مبارک رمضان اجابت می کند.

در پایان این نشست مسابقه ای برگزارشده و به نفرات برگزیده هدایایی اهدا گردید.


ارسال نظرات