یکی از غرفه‌داران محصولات حجاب در نمایشگاه قرآن:
یکی از غرفه‌داران محصولات حجاب در نمایشگاه قرآن می‌گوید: ما نمی‌توانیم کسب و کارمان را در تولید چادر به خاطر نبود پارچه ایرانی و نبود تولید داخل متوقف کنیم.
کد خبر: ۸۶۹۸۷۶۷
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی قاسمی که در نمایشگاه عفاف و حجاب در مصلای تهران غرفه دارد، می‌گوید: نمایشگاه عفاف و حجاب این روزها در مصلی تهران برپاست و تولیدکنندگان با انواع محصولات حجاب در رقابتی سالم سعی در جلب مشتری های خود دارند، برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در دل نمایشگاه قرآن، امسال خیلی به افزایش بازدیدکننده کمک کرده است.

وی با اشاره به اینکه برای پنجمین سال است که در نمایشگاه حجاب حضور یافته است، گفت: این نمایشگاه فرصت خوبی است هم برای اینکه مردم با محصولات ما آشنا شوند و هم اینکه ما با توجه به نوع خواسته های مردم میزان سلیقه و تغییر سلیقه‌ها را بیشتر بشناسیم، البته اگر تبلیغات نمایشگاه بیشتر بود شرایط بهتر می‌شد.

وی افزود: بیش از 36مدل مانتو عبایی و چادر داریم در طرح های ساده، عربی و ... ما هم مثل اکثر تولیدکنندگان جنس هایمان خارجی است اما طرح و دوخت ایرانی را داریم این خارجی بودن قطعا به نفع ما نیست ولی سالهاست عادت کرده‌ایم و نمی توانیم کسب و کارمان را قطع کنیم چون در ایران جنس ایرانی کار ما مثلاً پارچه چادری، تولید نمی شود.

قاسمی با تاکید بر این موضوع که قدم اول و آخر و جدی را دولت باید بردارد، گفت: مشخص است که دولت در این مسیر قدم موثری برنداشته یا پشت پرده خبری هست که ما نمی دانیم اگر ما بتوانیم کارخانه های مختلف تولید پارچه با کیفیت جنس کره وِ ژاپن داشته باشیم بدون شک نه من تولید کننده و نه مشتری تمایل به جنس خارجی داریم.

بخش عفاف و حجاب بیست و چهارمین دوره نمایشگاه نمایشگاه قرآن که به همت انجمن تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب در محل مصلای تهران در حال برگزاری است همه روزه از ساعت ۱۸ تا ۲۳ پذیرای بازدیدکنندگان است.

ارسال نظرات