استاندار مازندران گفت: مازندران استانی است که از پدیده اعتیاد ضربه دیده است که باید برنامه خاص و ویژه‌ای برای مقابله و پیشگیری آن داشته باشیم.
کد خبر: ۸۶۹۸۶۹۹
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، ربیع فلاح‌ صبح امروز در همایش فعالان حوزه پیشگیری درمان و مقابله با مواد مخدر مازندران که در بهزیستی استان برگزار شد، اظهار کرد: امروزه اعتیاد به‌عنوان آسیب اصلی جامعه مطرح است که دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های مردم نهاد باید با فعالیت گسترده و ارایه برنامه‌های مدون قدم‌های جدی‌تری بردارند.

وی با بیان اینکه معضل اعتیاد در جوامع پیشرفته هم مشاهده می‌شود، افزود: باید با توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی که وجود دارد برنامه‌ریزی‌های لازم برای مقابله و پیشگیری با این پدیده شوم برداشته شود.

استاندار مازندران ادامه داد: خط مقدم این معضل و آسیب‌هایی که در جامعه دیده می‌شود نسل جوان را نشانه گرفته است، نسل جوانی که در تمام صحنه‌های مبارزاتی حضور چشمگیر داشتند و باید تلاش کنیم این سرمایه اجتماعی هم در کشور حفظ شود و هم از توانایی‌های عظیم قشر جوان استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه مازندران ازجمله استان‌های گردشگر‌پذیر است گفت: این نوع پدیده‌ها وارداتی است و افرادی که وارد استان می‌شوند و برای افرادی که مدتی اقامت می‌گزینند باید مدیریت خاص لحاظ شود.

به گزارش فارس،استاندار مازندران گفت: مازندران استانی است که از پدیده اعتیاد ضربه دیده است که باید برنامه خاص و ویژه‌ای برای مقابله و پیشگیری آن داشته باشیم.

فلاح یادآور شد که ذر استان باوجود همه کاستی‌ها و مشکلات، اقدامات مناسبی برای پدیده اعتیاد انجام شد و تمام مناطق آلوده پاکسازی شد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها