خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 از اجرای طرح جهادی ارتقاء وضعیت نگهداشت معابر این منطقه جنوبی با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان خبرداد.
کد خبر: ۸۶۹۸۶۶۴
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سید احمد صفوی با بیان این مطلب گفت: به منظور افزایش رضایمتندی شهروندان، رسیدگی به امور جزئی اما موثر و تاثیرگذار، در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است که در این راستا، طرح جهادی ارتقاء وضعیت نگهداشت معابر با حجم عملیات 621 فعالیت عمرانی در این منطقه جنوبی اجرا شد.

صفوی با اشاره به اینکه ترمیم روکش آسفالت، سنگدال و دریچه از جمله اقدامات عمرانی انجام شده در معابر است، افزود: خیابان های فدائیان اسلام، ابن بابویه، شهید سرگرد محمدی، دیلمان، بسیج، سلمان فارسی، پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، قم، ورامین، شهرک مفتح و ده ها محل دیگر در خیابان های فرعی از جمله مکان های اجرای طرح جهادی ارتقاء نگهداشت معابر است.

وی به اجرای این طرح جهادی در روستاهای حریم منطقه 20 نیز اشاره کرد و گفت: بیش از 150 مورد از فعالیت های این طرح در معابر روستاهای مقیم آباد، غنی آباد، چالطرخان، قلعه نو، اسلام آباد، تقی آباد انجام شد.

صفوی تصریح کرد: به موازات پروژه های بزرگ شهری فعالیت های مینیاتوری نیز در سطح محلات بیست گانه با سرعت و دقت انجام می شود تا شرایط زندگی شهروندان این منطقه جنوبی بیش از پیش بهبود یابد.

شهردار منطقه 20 در پایان همچنان بر اهمیت فعالیت های مینیاتوری تاکیدکرد و یادآور شد: این روال در تمامی حوزه های اجرایی مدیریت شهری در حال اجراست و شهروندان برای مشارکت و یاری مدیریت شهری در خصوص اعلام نواقص احتمالی می توانند با سامانه های 137 و 1888 تماس بگیرند.

ارسال نظرات