مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: در همایش استانی «‌کتابت آیات وحی‌» نزدیک به 200 خوشنویس از سراسر استان مازندران شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۹۸۶۲۲
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،احد جاودانی صبح امروز در مراسم کتابت «آیات وحی» که با حضور خوشنویسان شهرستان‌های نوشهر، چالوس و مدیران شهرستانی در سالن کنفرانس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر برگزار شد با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این برنامه، پیوند بین قرآن و هنر است، اظهار کرد: با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان قرار داریم بنابراین علاقه‌مند هستیم تا هنرمندان آثار قرآنی خودشان را که نشأت گرفته از آموزه‌های دینی است تولید کنند و به جامعه عرضه کنند.

وی با بیان اینکه در همه شهرهای مازندران انجمن خوشنویسان داریم و در همین قالب ساماندهی شدند، افزود: در همایش کتابت «آیات وحی» در شهرستان نوشهر 25 نفر از خوشنویسان برتر شهرستان‌های نوشهر و چالوس به تولید اثر پرداختند و در پایان نیز این آثار به عنوان تولیدات هنری به علاقه‌مندان حوزه مختلف هنری اهدا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تصریح کرد: در همایش استانی نیز «‌کتابت آیات وحی‌» نزدیک به 200 خوشنویس از سراسر استان مازندران شرکت می‌کنند و به ثبت اثر می‌پردازند./فارس


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها