خبرهای داغ:
مسئول تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی استان اصفهان خبر داد:
مسئول تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: در ماه مبارک رمضان ۹۵۰مبلغ به نقاط مختلف اعزام شدند كه پیش از آغاز این ماه با برگزاری مجمع مبلغان این افراد مورد آموزش‌ قرارگرفتند.
کد خبر: ۸۶۹۸۶۱۴
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ، حجت‌الاسلام حسن بابایی در نشست خبری خود با خبرنگاران افزود: به طور کلی اعزام مبلغان هم از طرف دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در اصفهان و نیز حوزه علمیه از طریق سازمان تبلیغات صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه در استان اصفهان پنج هزار و ۳۲۸ مسجد وجود دارد و بر این اساس برای تامین امام جماعت و مبلغ این تعداد مسجد حدود چهار هزار امام جماعت بومی و محلی داریم، افزود: برای یک هزار مسجد در ایام تبلیغی ماه رمضان، محرم، صفر و فاطمیه امام جماعت و مبلغ تامین می شود.

مسئول تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی استان اصفهان تاکید کرد: مبلغ و امام جماعت برای ۳۲۸ مسجد باقیمانده نیز به دو شیوه تامین می‌شود که شامل اعزام روحانیون مستقر که از طریق سازمان تبلیغات جذب می‌شوند و یا اعزام روحانیون در قالب طرح هجرت است.

حجت‌الاسلام بابایی بیان داشت: نقطه اوج فعالیت‌های تبلیغی در ماه رمضان است و عظمت مباحث تبلیغی در این ماه نیز در لیالی قدر رخ می دهد که در این سه شب از ظرفیت دل‌های مشتاق مردم حاضر در مساجد می توان به خوبی برای امور تبلیغی استفاده کرد.

وی اضافه كرد: برای ماه مبارك رمضان ۹۵۰ مبلغ به نقاط مختلف اعزام شدند كه پیش از آغاز ماه مبارك با برگزاری مجمع مبلغان در سالن اهل بیت این افراد مورد آموزش‌های لازم قرار گرفتند و نكاتی برای آنها یادآوری شد.

مسئول تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی استان اصفهانبا بیان اینکه به طور کلی یک هزار و ۳۵۰ مسجد در شهرستان اصفهان وجود دارد، گفت: در سه استان کشور مساجد زیر نظر مراکز رسیدگی به امور مساجد و در مابقی استان های کشور زیر نظر اداره اوقاف هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها