غلامرضا شرفی گفت: مردم انتظار سکوت از دولت را ندارند و اگر به انتظارات مردم در برابر مدیران متخلف واکنش نشان ندهند مردم عکس العمل سیاسی خود را در انتخابات پیش رو اعمال خواهند کرد.
کد خبر: ۸۶۹۸۵۸۸
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱

غلامرضا شرفی نماینده مردم آبادان و عضو کمیسیون انرژی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه مردم انتظار دارند دولت در برابر مدیران متخلف سکوت نکند و محکومیت مدیران را در نظر بگیرد اظهار داشت: با توجه به اینکه دولت بارها محدودیت منابع مالی را اعلام کرده است باید در برابر مدیرانی که حقوق نجومی دریافت می کنند واکنش لازم را انجام دهد و حذف مدیران و وزرای دستگاه اجرایی را در نظر داشته باشد.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی گریبانگیر جامعه شده است افزود: مشکلات اقتصادی برای افراد کم درآمد ابعاد محسوسی را یافته است لذا دولتمردان موظف به رفتار عقلایی در برابر مدیران متخلف هستند و حقوق نجومی با شرایط اقتصادی جامعه در تضاد است.

شرفی بیان داشت: قوانین مجلس باید طوری باشد که بتواند نظارت بیشتری را اعمال کند و دولت هم در برابر مجموعه های دولتی و خصوصی که بد رفتاری قانونی دارند برخورد لازم را داشته باشند.

وی با انتقاد از سکوت دولت اذعان داشت: مردم انتظار سکوت از دولت را ندارند و اگر به انتظارات مردم در برابر مدیران متخلف واکنش نشان ندهند مردم عکس العمل سیاسی خود را در انتخابات پیش رو اعمال خواهند کرد.

شرفی خاطر نشان کرد: مبالغ حقوقی با عرف و قانون سازگار نبوده است چگونه مدیرانی 80 میلیون حقوق بگیرند و  عده بسیاری از افراد جامعه 700 هزار تومان حقوق بگیرند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۱۶:۲۳ - ۰۲ تير ۱۳۹۵
انتخابات96دیگرجایی برای دولت نخواهدبود