شب وداع با شهید مدافع حرم، حسین مشتاقی
مردم دیار علوی بعد از یک اربعین چشم انتظاری امشب از دستان پربرکت کریم اهل بیت (ع) عیدی گرفتند و پیکر مطهر سومین فرزند مدافع حریم آل الله را به آغوش کشیدند.
کد خبر: ۸۶۹۸۵۶۵
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،در شب میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) دیار علویان بویژه شهرستان شهید پرور نکا با بازگشت پیکر سومین کبوتر خونین بال دمشق حال و هوای غربت بقیع و کوچه های بنی هاشمی به خود گرفته است.

در این شب نورانی که مردم ولایت مدار از جای جای شهرستان و شهرهای مجاور برای شرکت در مراسم وداع با شهید مدافع حرم «حسین مشتاقی» خود را به مصلی امام خمینی (ره) رسانده اند؛ می شود اوج دلدادگی و ارادات به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت را دید.

تابوت شهید که مزین به پرچم سه رنگ ایران اسلامی ست بر دستان مردم شهید پرور نکا همچون نگین درخشان با نوای یاحسین(ع)،یا زهرا(س) و یا زینب(س) می درخشد و ملائک صف به صف برای استقبال و تبرک جستن از هم پیشی میگیرند.

اقشار مختلف مردم ، جوانان و نوجوانان ،زنان و کودکان با شور و حال وصف ناپذیری در این شب میلاد ، پروانه وار گرد شهیدی جمع شده اند که در اشتیاق برای دفاع از حریم خاندان اهل بیت رسول الله (ص) سر از پا نشناخت و با اقتدا به حضرت نامش حسین، مشتاقانه برای حفظ اسلام و حریم اهل بیت(ع) به سمت شهادت بال گشود.

فرزندان دوقلوی خردسال شهید مشتاقی که بعد از یک اربعین بهانه بابا را می گرفتند حال امشب نظاره گر پیکر بابا هستند تا به برخی های که این روزها زخم زبانشان داغ تر از گلوله است بگویند که بابا اگر برای پول رفت چرا با پیکری غرق به خون شده بازگشت .

آیا کسی هست که با دیدن گریه دوقلوهای شهید مشتاقی دلش نلرزد و کاسه چشمانش پر از اشک نشود و با خود نگوید چه چیز برای شهید بالاتر از فرزندانش بود که خود را فدای آن کرد و آیا آن چیزی جز فرزندان رسول الله (ص) نیست؟

کدام عشقی بالاتر از عشق به حسین بن علی و فرزندانش را میتوان متصور بود که شهید از همسر و خانه بگذرد و همه را فدای پسر فاطمه(س) کند.

خانواده شهید مشتاقی هم با نشان دادن تابوت فرزنداشان با بیان قاطع و رسا به برخی طعنه زننده ها می گویند سرباز امام زمان و سرباز اسلام یعنی شهید حسین که برای جان دادن در راه سرور و سالار شهیدان از مادر و پدر گذشت و بعد از قریب به 50 روز پیکر مطهرش به خانه بازگشت و چه بازگشتنی،پیکری همچون علی اکبر حسین(ع).

همرزمان و یاران شهید مشتاقی با تاسی از حضرت ابالفضل عباس(ع) که مظهر وفا و ولایت مداری است، دور پیکر شهید حلقه زدند تا با شهید حسین عهدی جانانه ببندند که راهش را پرشور تر از همیشه با شعوری حسینی ادامه خواهیم داد و نمی گذاریم سلاح دفاع از حریم اهل بیت(ع) روی زمین بماند.

همرزمان شهید با آرمان شهید مدافع حرم عهدی دوباره بستند که با علمداری مولایشان امام خامنه ای در جبهه های مقاومت به یاری اسلام خواهیم شتافت و اجازه نخواهیم داد خون شهید حسین و شهدای مدافع حرم پایمال گردد و پای هر حرامی را به حریم پیام آور کربلا قطع خواهیم کرد.

امشب نکایی ها در مصلی امام خمینی (ره) آلاله زینبی مازندران را که درپی حمله ددمنشانه تکفیری ها در خان طومان سوریه پرپر شد؛با توسل به کریم آل طاها امام حسن مجتبی(ع) که یک بار دیگر بر سر مردم دیار علوی که جان و روح شان با امیر المومنین و فرزندانش پیوند خورده است ؛ دست کرامت کشید، واسطه قرار دادند تا خدای متعال هرچه زودتر ریشه استکبار که در راس آن امریکای جنایتکار و صهیونیسم بین الملل قرار دارد را در منطقه قطع و نابود کند.

مردمی که با نوای «کلنا عباسک یا زینب» عیدی خود را بعد از یک اربعین چشم انتظاری از دستان پربرکت کریم اهل بیت (ع) گرفتند و پیکر مطهر سومین فرزند مدافع حریم آل الله را به آغوش کشیدند، در شب وداع با شهید بار دیگر با امام زمان خویش عهد بستند تا آخرین قطره خون برای دفاع از اسلام ، ولایت و همچنین آرمان امام و شهدا خواهند ایستاد.

امشب خانواده های شهدای مدافع حرم چشم انتظار که هنوز پیکر فرزندانشان باز نگشته است با در دست داشتن قاب عکس شهیدشان ، آمده اند تا از شهید حسین نشانی یوسف گمشده شان را بگیرند. آمده اند تا شهید حسین برایشان از کربلای خان طومان بگوید.

آمده اند تا شهید حسین برایشان از دلاوری های فرزندانشان بگوید که چگونه سینه خود را سپر بلای عمه سادات کردند تا دوباره ماجرای اسیری تکرار نشود.

امشب همه آمدند تا در حال و هوای قدر گونه مصلی امام خمینی(ره) نکا رزقی از این سفره کرامت کریم ال اهل بیت(ع) بردارند و توشه زندگی شان کنند. قدری که قریب به دوماه پیش برای مازندران و شهرستان نکا رقم خورد و 5 شهید مدافع حرم از نکا مظلومانه تقدیم دفاع از حریم آل الله شد که سه شهیدنکایی به خانه برگشتند و هنوز دو شهید بر نگشته است.

شهید مشتاقی که بهمراه 12 دریادل علوی برای دفاع از حریم آل الله به سوریه اعزام شد؛در پی نقض آتش بس و حمله خصمانه تکفیری های کوردل در کربلای خان طومان به قافله شهدای مدافع حرم پیوست و بعد از یک اربعین پیکر مطهرش در شب میلاد کریم اهل بیت(ع) به میهن بازگشت. حال از میان 13 آلاله سرخ حسینی پیکر سه شهید به خانه برگشت و هنوز پیکر 10 شهید دیگر مدافع حرم مازندرانی بازنگشته است.

________

گزارش از:علی ابراهیمی گتابی

________

انتهای پیام/ ع

ارسال نظرات
پر بیننده ها