معاون بهداشت و درمان نیروی انتظامی کشور گفت:به برکت نظام جمهوری اسلامی و حضرت ولیعصر(عج) امنیت در مرزهای استان اردبیل کاملا حاکم است.
کد خبر: ۸۶۹۸۵۳۵
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
سردار "سید محمد رضا سید احمدیان" در حاشیه برگزاری محفل انس با قران کریم در مرکز آموزش شهید مدنی اصلاندوز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصلاندوزبا اشاره به اهداف سفر به استان اردبیل گفت: از طرف فرماندهی نیروی انتظامی کشور افتخار حاصل شد تا در مرزهای استان اردبیل حضور یافته و یک شبی را در کنار مرزبانان عزیر این مرکز باشیم.
 
 
وی افزود:طی بازدیدی که از مرزهای استان اردبیل داشتیم الحمدالله به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و حضرت ولیعصر(عج) امنیت در مرزهای استان کاملا حاکم است که باید این امنیت حفظ و صیانت شود.
 
 
معاون ناجا با تبریک ماه مبارک رمضان و تلاش مرزبانان کشور در این ماه مبارک گفت:سربازان و مرزبانان با زبان روزه مشغول مراقبت از مرزها هستند تا مشکل خاصی پیش نیاید.
 
 
سید احمدیان با بیان اینکه مرزبانان به طور شبانه‌روزی برای امنیت مرزهای کشور تلاش می‌کنند افزود:نیروهای مرزبانی با دقت و حساسیت بیشتری امنیت مرزها را کنترل می‌کنند.
 
 
وی همچنین با اشاره به رونمایی از قرآن دست نویس سربازان مرکز آموزش شهید مدنی اصلاندوز هم گفت:از طرف فرمانده مرکز دعوت شدیم تا شاهد رونمایی از قرآنی که سربازان با دست خود کتابت کرده اند باشیم و توفیق شد تا این قرآن کریم را از نزدیک مشاهده کنیم.
 
 
معاون بهداشت،امداد و درمان نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه این مدل کارها باعث برکت فعالیت سربازان و افزایش روحیه مرزبانان می شود افزود:آنچه که ما امروز دیدیم روحیه بسیار عالی سربازان بود و همین روحیه باعث ناتوانی دشمنان در مقابل نظام جمهوری اسلامی شده است.
ارسال نظرات