معاون اداره کل اوقاف مازندران گفت:جشن میلاد امام حسن(ع) همراه با محافل انس با قرآن کریم در 220 امام زاده و بقعه متبرکه مازندران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۸۴۶۷
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: جشن میلاد امام حسن (ع) با شرکت مسئولان و اقشار مختلف مردم همراه با محافل قرآنی در 220 امامزاده و بقعه متبرکه شاخص برگزار می‌شود.

حجت الاسلام مسعود قربانی با بیان اینکه پانزدهم رمضان،همزمان شد با سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع)، افزود: به این مناسبت، جشن‌های شادمانی با شرکت مسئولان و اقشار مختلف مردم در 220 امامزاده و بقعه متبرکه شاخص مازندران برگزار می‌شود.

وی گفت: سفره‌های کریمانه افطار (طرح افطاری ساده) در بعضی از بقاع متبرکه مجری جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) برپا می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران بر تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف و افزایش برپایی سفره‌های ساده افطار تاکید کرد و افزود: اوقاف و امور خیریه تلاش می‌کند موقوفاتی را در زمینه افطاری ساده در بقاع متبرکه استان به ثبت برساند.

حجت الاسلام مسعود قربانی گفت: جشن میلاد امام حسن (ع) با سخنرانی سخنرانان مجرب، مولودی خوانی، اهداء جوایز، برپایی محافل قرآنی در بقاع شاخص استان امشب برگزار می شود.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها