امام‌جمعه نکا شهادت پنج شهید مدافع حرم از شهرستان نکا را عزت و افتخار برای این شهرستان قلمداد کرد و گفت: این شهدا به‌عنوان پایگاه تبلیغ ولایت‌فقیه در بین مردم شناخته می‌شوند.
کد خبر: ۸۶۹۸۴۶۱
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت الاسلام محمدباقر لائینی دوشنبه شب در مراسم وداع با پیکر مطهر شهید حسین مشتاقی در نکا با اشاره به جهاد سربازان امام حسن مجتبی (ع) در منطقه شام اظهار داشت: پیروان مکتب اهل‌بیت با جنگ، جهاد و شهادت همچون سابق پای در رکاب امام حسن مجتبی (ع) گذاشته و در مقابل سربازان معاویه ایستادگی می کنند.

وی افزود: جنگ امروز در سوریه ادامه جهاد گذشتگان در صدر اسلام است چراکه این اولین بار نیست از شام مجروح، جانباز و شهید می‌آورند ودرواقع شهادت در این منطقه با جهاد درراه حق از دیرباز تاکنون ادامه دارد. 

امام‌جمعه نکا با گرامیداشت سالروز ولادیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) گفت: امام حسن مجتبی (ع) به دلیل خیانت‌های داخلی نتوانستند بیش از شش ماه به خلافتشان ادامه دهند واما ملت ایران اسلامی امروز پس از گذشت ۳۸ سال از مقطع پیروزی انقلاب و بیش از ۵۰ سال از حادثه ۴۲ هنوز مردم ایران پای عقیده‌های ولایت‌فقیه ایستاده‌اند.

لائینی اضافه کرد: همدلی، وحدت و انسجام مردم به پشتیبانی و حمایت از ولایت‌فقیه ستون‌های انقلاب را مستحکم و شعار نظام جمهوری اسلامی ایران را جاری و ساری ساخته است.

امام‌جمعه نکا با تأکید بر اینکه جان انسان‌ها از دو قیمت مهم برخوردار است بیان کرد: بهشت و رضایت خدا به‌عنوان دو قیمت بسیار مهم در سرشت انسان‌ها قرارگرفته که شهدا با اهدای جانشان درراه خدا هر دو قیمت را به دست آوردند.

وی شهادت پنج شهید مدافع حرم از شهرستان نکا را عزت و افتخار برای این شهرستان قلمداد و همچنین متذکر شد: این شهدا به‌عنوان پایگاه تبلیغ ولایت‌فقیه در بین مردم شناخته می‌شوند.

وی در پایان‌بر مسئله حجاب و عفاف، نماز اول وقت، محورهای قرآن کریم و انسجام بین مردم تأکید کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها