خبرهای داغ:
طی عملیات غافلگیرانه نیروهای امنیتی ناحیه مقاومت بسیج سروستان، مقادیر قابل توجهی مشروبات الکلی و مواد مخدر را کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۸۶۹۸۴۶۰
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹
سرهنگ دوم پاسدار، غلامعلی احمدی،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان  با اشاره به اهمیت حفظ شعار اسلامی و مقابله با مسائل و عوامل منکراتی اظهار داشت: صبح امروز و پس از یک سری عملیات اطلاعاتی با هماهنگی مقام قضایی  مقادیر قابل توجهی مشروبات الکلی کشف و ضبط شد.

وی در ادامه این مطلب افزود: در این عملیات غافلگیرانه که توسط عوامل امنیتی این ناحیه صورت گرفت، حدود 80 لیتر مشروبات الکلی دست ساز و تعداد 100 قوطی  از انواع مشروبات الکلی خارجی کشف شد.

غلامعلی احمدی با اشاره به کشف کارگاه خانگی ساخت مشروبات الکلی  اظهار داشت: بر اساس رصد اطلاعاتی صورت گرفته، متهمین  اقدام به ساخت مشروبات الکلی  به صورت دستی می کردند که با هوشیاری نیروهای عمل کننده کلیه تجهیزات این کارگاه کشف و ضبط شد.


دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سروستان در ادامه این گفتگو گفت: کشف بسته های کوچک انواع مواد مخدر از دیگر کشفیات این عملیات بود که به همراه سایر اقلام مکشوفه و متهمین به مقامات قضایی تحویل شد.

وی در پایان این گفتگو با اشاره رسالت نیروی مقاومت سپاه پاسداران در راستای حفظ و پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی تصریح کرد: نیروی مقاومت بسیج با همکاری و هماهنگی مقامات قضایی شهرستان همچون گذشته و در چهارچوب احیا و ترویج فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر به وظایف اسلامی و انقلابی خویش عمل خواهد کرد.

کشف مقادیر قابل توجهی مشروبات الکلی در سروستان+ تصاویر

کشف مقادیر قابل توجهی مشروبات الکلی در سروستان+ تصاویر
ارسال نظرات
پر بیننده ها