به مناسبت میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) نشست مودت بامحوریت آسیب های فضای مجازی باحضورفرماندهان حوزه ها و پایگاه ها درشهرشنبه برگزارشد.
کد خبر: ۸۶۹۸۴۱۵
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳


به گزارش خبرنگار بسیج از دشتی، سرهنگ غضنفری دراین نشست گفت: ماه مبارک رمضان ماه نزول خیر و برکت و نزدیکی به خداست در این ماه درهای آسمان و بهشت بر روز بندگان باز می شود و درهای جهنم بسته می شود و شب های قدر که از هزار ماه عبادت بالاتر است خداوند متعال این ماه را با این خصوصیات از فضل خود را برای بندگان قرار داده تا به او نزدیک شوند .

وی ضمن تاکید بر نشستهای بیشتر با فرماندهای پایگاههای مقاومت، عنوان کرد: فرماندهان حوزه ها و پایگاههای مقاومت باید همیشه در فصول مختلف نشستهای دوستی و مودت در حوزه ها و پایگاههای برگزار نمایند.
وی تصریح کرد: برگزاری نشستهای مودت در سپاه و بسیج و ایجاد ارتباط ما بین بسیجیان از مهمترین و موثرترین برنامه های بسیج می باشد.

در ادامه نماینده ولی فقیه در سپاه اامام رضا (ع)در مورد شب های قدر گفت : این شب های قدر پر ارزش ترین شب های سال هستند و باید دراین شبها خودمان را از گناه پاک کنیم .

وی در ادامه با بیان اتفاقات صورت گرفته در مورد شب ضربت خوردن و شهادت رسیدن امام علی (ع) فضای مراسم را عرفانی تر کرد .

شاد گفت:نشست مودت که با هدف همبستگی و انسجام بیشتر بین فرماندهان حوزه هاو پایگاه های مقاومت برگزارمی شود باید باعث شکل گیری امورمشارکتی بیشتری بین فرماندهان شود.


در پایان نشست مودت فرماندهان حوزهای و پایگاه های مقاومت ومیهما نان به اقامه نمازو خوردن افطار پرداختند.

ارسال نظرات