کتاب «ستاره روز چهارم» که به همت کورش هادیان و خانم فاطمه بازوند نوشته شده است به زندگی و خاطراتی از شهید مجتبی آدینه وند پرداخته و با همکاری حجت الاسلام والمسلمین هادی قبادی و مهدیه احمدی و فاطمه نیازی نگارش شده است.
کد خبر: ۸۶۹۸۳۹۰
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹
به گزارش سرویس بسیج راهیان نور خبرگزاری بسیج، کتاب «ستاره روز چهارم» که به همت کورش هادیان و خانم فاطمه بازوند نوشته شده است به زندگی و خاطراتی از شهید مجتبی آدینه وند پرداخته و با همکاری حجت الاسلام والمسلمین هادی قبادی و مهدیه احمدی و فاطمه نیازی نگارش شده است. 
کتاب ستاره روز چهارم نگاهی به زندگی و شخصیت دانشجو و طلبه ی شهید مجتبی آدینه وند می باشد. شهید مجتبی آدینه وند متولد سال 45 بوده و در چهارم دیماه سال 65 در عملیات کربلای 4 به درجه رفیع شهادت نائل آمد. دانشجوی رشته ادبیات دانشگاه علامه طباطبایی بود و دست نوشته های وی بسیار ارزشمند و قابل توجه می باشد.

ستاره روز چهارم  شرح مختصر زندگی و شخصیت شهید بزرگوار مجتبی آدینه وند و حاصل تلاش و همراهی عده ای از همرزمان شهید و گروهی از جوانان نسل امروز است.
ستاره روز چهارم داستان توانمندی های درخشان و درخشش های جاودان و جوشش های بی پایانی است که بی گمان در هر دوره و در هر نسل از فرزندان برومند این سرزمین قابل تکرار است.
ستاره روز چهارم میگوید که در گوشه گوشه ی این سرزمین به ویژه آنجا که محرومیت ،رنگی مضاعف دارد، از لرستان و کرمانشاه و ایلام تا بلوچستان و کردستان ،ظرفیت های ناشناخته ای از سرمایه انسانی ،چشم به راه توجه و برنامه ریزی است تا فعلیت یابد و دیدگتن همگان را از پرتو پرتلالو خود خیره سازد.

ارسال نظرات