امام جمعه اهرم گفت: امروز بی شک انقلابی ترین انقلابی کسی جز مقام معظم رهبری نیست چرا که چشمان دنیا مواضع آن بزرگوار را در طول عمر نظام دیده و بر آن اذعان دارند پس در مسیر انقلابی گری امان از رهبر معظم انقلاب تاسی بگیریم.
کد خبر: ۸۶۹۸۳۸۸
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، حجت الاسلام عیسی راستگو در جمع هزار نفری همایش هم افزایی و هم اندیشی نیروهای متعهد و انقلابی تنگستان گفت: در مسیر انقلاب ماندن یعنی اینکه اطاعت محض از ولایت فقیه داشته باشیم  و هر کس در هر طبقه و مقام و مسئولیتی که باشد اگر می خواهد که از قطار انقلاب پایین نشود باید مولفه های انقلابی بودن را بداند و در عمل نیز پیروز میدان باشد.

وی افزود: ما اگر انقلاب اسلامی امان را باور کنیم به طور حتم در گذر زمان و ادامه مسیر رو به رشد و تعالی انقلاب هرگز دست نیاز را به سمت استکبار و شرق و غرب دراز نخواهیم کرد.

راستگو خاطر نشان کرد: اگر نیروهای متعهدو انقلابی در میدان باشند دشمنان در به انحراف کشاندن مسیر انقلاب موفق نخواهند بود.

وی خاطر نشان کرد: امروز برای انقلابی گری مولفه هایی لازم است که همواره آن را در کلام مقام معظم رهبری شنیده ایم که از جمله این مولفه ها داشتن اراده انقلابی و از بین نرفتن روحیه انقلابی در بین نیروهای متعهد و ارزشی  و همچنین تفکر و تدبیر انقلابی و انتخاب مواضع و روش انقلابی است که باید مد نظر قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات