فرمانده سپاه تنگستان:

حفظ انقلاب در گرو احساس تکلیف نیروهای متعهد و انقلابی نظام است

فرمانده سپاه تنگستان گفت: انقلاب اسلامی مادامی که در دل خود احساس تکلیف نیروهای متعهدو دلسوز را داشته باشد حفظ خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۹۸۳۷۴
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، محمد علی ملاکی  در جمع هزار نفری همایش هم افزایی و هم اندیشی نیروهای متعهد و انقلابی تنگستان در مصلای نماز جمعه اهرم گفت: برای اینکه بتوانیم انقلابی بمانیم و راه را گم نکنیم باید به سلاح بصیرت مسلح شویم تا زیر پرچم امام امتمان باقی بمانیم وآن موقع است که به جرات می توانیم خود را انقلابی بدانیم.

وی تاکید کرد: انقلابی بودن یعنی این که انسان در هر سنگری که هست باید آن را محکم بگیرد و در برابر دشمن ایستادگی کند و البته از خط امام منحرف نشود.

ملاکی گفت: امروز می بینیم دو تفکر انقلابی و غیر انقلابیدر کشور خودنمایی می کند و عد ه ای  می خواهند داشته‌های با ارزش در داخل نظام اسلامی را که برگرفته از تفکر انقلابی است را با ظاهری با جنبه‌ی معاملاتی بدهند و در ازای نادیده انگاشتن آن ارزش‌ها که بر مفاهیم انقلابی دلالت دارند، جایگزین‌های غیر انقلابی را وارد کنند و در نهایت رفته‌رفته انقلاب را از باور مردم، خصوصا جوانان حذف نمایند.

وی خاطر نشان کرد: دشمن می خواهد معانی انقلاب به فراموشی سپرده شود و این مهم به خودی خود صورت نمی‌گیرد. بلکه در اثر یک سری اقدامات از پیش طراحی‌شده و منسجم صورت خواهد گرفت که در وهله‌ی نخست، با القای باور تساوی انقلابی‌گری با خشونت و افراط به نخبگان و مسئولان جامعه، محاسبات آنها را در تصمیم‌گیری‌های‌شان تغییر بدهد.

ملاکی افزود: دشمن در گام‌های بعدی این طرز تفکر را به بدنه‌ی جامعه  و با اتکا به مولفه نفوذ که بارها و بارها مورد تاکید مقام معظم رهبری است را تسری ببخشد.

فرمانده سپاه تنگستان گفت: کسانی هستند که دیروز انقلابی بودند ولی امروز خط و مسیرشان در راه ارزشهای نظام نیست و انحراف انقلاب از مسیر اصلی اش برایشان مهم نخواهد بود و به طور طبیعی مشخص است که حفظ انقلاب در گرو احساس تکلیف نیروهای متعهد  و انقلابی آن خواهد بود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار