دستگيري ارازل و اوباش توسط سربازان گمنام حوزه شهيد حبشي

سربازان گمنام حوزه شهيد حبشي شهرستان خوی طی عملیاتی و با تلاش شبانه روزی توانستند سه نفر از ارازل و اوباش شهرستان را دستگیر و امنیت را برای اهالی آن منطقه فراهم کنند.
کد خبر: ۸۶۹۸۳۵۷
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات:فرمانده حوزه شهيد حبشي سپاه خوي  با تشريح نحوه عمليات و دستگيري ارازل و اوباش حوزه استحفاظي ابراز داشت: سه نفر از ارازل و اوباش شهرستان خوي كه در داخل یک دستگاه وسیله نقلیه پراید با خود سلاح سرد قمه 70 سانتی ،بافور جهت استعمال مواد مخدر و 2 عدد اسپری اشک آور حمل مي كردند پس از مشكوك شدن،توسط سربازان گمنام حوزه تحت تعقيب قرار گرفته و پس از طي مدتي، تلاش هاي شبانه روزي بسیجیان مثمر ثمر شد و ارازل و اوباش دست آخر به دام افتادند و به مراجع قضایی تحویل داده شد ند.
همچنين سربازان گمنام امام زمان (عج) حوزه شهيد حبشي موفق شدند طي عمليات ديگري سه تن از ازاذل اوباش در منطقه پارک بهاران را که در ملا عام اقدام به شرب خمر کرده وموجي از 
رعب و وحشت را در بين ساکنان به راه انداخته بود دستگير و راهي دادسرا كنند. لازم به توضیح است بسیج مساجد و محلات از اهداف خود حفظ امنیت و ارامش مردم می داند و در این راه همیشه از بسیجیان خود حمایت می نماد .

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات
آخرین اخبار