با هدف کمک به زندانیان غیر عمد انجام شد:
جشن گلریزان جهت کمک به زندانیان غیر عمد با همکاری پایگاه مقاومت معراج شهر کلمه دشتستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۸۳۵۳
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: همزمان با ماه مبارک رمضان ،ماه گذشت و مهربانی ،شورای پایگاه مقاومت معراج حوزه مقاومت هجرت  شهر "کلمه" با همکاری سایر نهادها اقدام به برگزاری جشن گلریزان جهت کمک به زندانیان غیر عمد در بخش بوشکان شهر کلمه استان بوشهر نمود.

در این مراسم ابتدا مبرزی فرمانده پایگاه به تشریح برنامه های جشن گلریزان پرداخت و گفت این کار جهت کمک به زندانیان غیر عمد با همکاری ستاد دیه استان و سایر نهادها انجام گرفته است.

در ادامه موسوی بخشدار بخش بوشکان نیز با تبریک حلول ماه مبارکرمضان به مردم مومن و روزه بخش کمک به زندانیان جرائم غیر عمد را کمکی انسان دوستانه دانست و گفتندکه شماها که در این امر خیر پیش قدم شده اید علاوه برکمک به زندانیان و شاد کردن خانواده ها از آسیب های اجتماعی نیزجلوگیری خواهید نمود. زیرا هم زندانیان و هم خانواده های آنان دچارآسیب های اجتماعی شده اند و شما با کمک خود به جامعه نیز کمک خواهید کرد .

عمرانی نماینده ستاد دیه بخش های ارمو بوشکان نیز در سخنانی ضمن قدردانی از حضور مردم ومسئولین در این امر خیر هدف از برگزاری این جشن را کمک به زندانیان جرائم غیر عمد عنوان نمود.

وی اظهار داشت: در حال حاضر 104 زندانی جرائم غیر عمد در استان بوشهر داریم که چهار نفر آن از بخش بوشکان و  منتظر کمک مردم هستند .

درپایان مراسم کمک های مردمی جمع آوری و در اختیار ستاد دیه استان جهت کمک به این زندانیان  قرار گرفت .  

انتهای پیام/اسماعیلی

ارسال نظرات