رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر در خصوص شیوه تبلیغ دینی و بهترین روش انجام این کار گفت: تبليغ چهره به چهره را بهترين روش براي ترويج انديشه های اسلامی در سطح جامعه است و هيچ روشی همانند اين نوع تبليغ کارساز و تاثيرگذار نيست.
کد خبر: ۸۶۹۸۳۲۳
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر، در خصوص شیوه تبلیغ دینی و بهترین روش انجام این کار اظهار داشت: تبليغ چهره به چهره را بهترين روش براي ترويج انديشه هاي اسلامي در سطح جامعه است و هيچ روشي همانند اين نوع تبليغ کارساز و تاثيرگذار نيست.

"حجت الاسلام والمسلمین پورقیومی" رئیر با بیان این که تنها بيان مسائل به صورت تئوري در امر تبليغ دين تأثيرگذاري چنداني ندارد، افزود: باید از ظرفیت و پتانسیل بالای تبلیغ چهره به چهره در تبیین و تبلیغ مبانی دینی در جامعه بهره گیریم.

وی شناخت شيوه‌هاي تبليغ و به کارگيري ابزارهاي مفيد و لازم براي مبلغ را امري اجتناب ناپذير دانست و خاطرنشان کرد:در شرايط فعلي که شاهد گسترش لحظه اي تکنولوژي در جهان هستيم، اکتفا کردن به تبليغ سنتي پاسخگوي نيازها نخواهد بود.

حجت الاسلام پورقیومی با بیان اینکه گسترش فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی سبب شده تا تبلیغات در این عرصه ها نیز نفوذ کند، گفت: اداره تبلیغات اسلامی پیشرو در مبارزه با تهدیدات نرم شبکه های مجازی است به طوری که مبلغین با حضور موثر در این فضاها پاسخگوی نیازهای مخاطبین و شبهات مطرح شده هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اشکذر روحانيان را رهبران ديني جامعه برشمرد و افزود: روحانيت به عنوان عالمان ديني، وظيفه سنگيني را درگسترش فرهنگ ديني در جامعه بر عهده دارند.

وی خاطرنشان کرد:‌ تبليغ موفق و مؤثر نياز به برنامه‌هاي کارشناسي شده دارد و اگر بتوانيم اين شيوه ها را از گفتار و رفتار اهل بيت(ع) و اولياي الهي بياموزيم به مراتب مؤثرتر و شايسته تر خواهد بود.

ارسال نظرات