خبرهای داغ:
با حضور رئیس مجمع عالی بسیج

محفل هیئت عاشقان ولایت حوزه شهید عابدی قم برگزار شد/برگزاری نشست مودت

محفل هیئت عاشقان ولایت حوزه سه شهید عابدی ناحیه بسیج امام حسین(ع) با حضور رئیس مجمع عالی بسیج و سرمربی صالحین حوزه در مسجد محله باغ پنبه قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۸۳۱۵
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام حسین جوشقانیان طی سخنانی در محفل عاشقان ولایت حوزه شهید عابدی گفت: امروز اردوگاه جهان اسلام یعنی ولایتمداران در سرتاسر گیتی از افغانستان و پاکستان گرفته تا عراق، سوریه و بحرین در مواجهه با نظام سلطه و ایادی آن ها دست به دست هم داده و جانانه و غیرتمندانه در مقابله با داعش و غیر داعش مقاومت می کنند.

وی افزود: بی شک شهدای مدافع حرم افتخار جبهه مقاومت اسلامی در برابر جریان وحشی تکفیری ها و حامیان صهیونیستی و آمریکایی آن ها هستند؛ شهدا‌ی شیعه پیروان واقعی اهل‌بیت(ع) هستند و ‌در مقابل دشمنان تا آخرین قطره خون ایستادگی کردند، اما تن به ذلت ندادند و این بزرگترین درسی است که ما از این شهدا می گیریم و انشاالله در عمل به آن ثابت قدم بمانیم.

جوشقانیان ادامه داد: شهدا مدافعان حرم عمه سادات حضرت زینب(س) هستند و جایگاه و مقامی بس رفیع دارند و ما در تجلیل از حماسه و رشادت آنان از هر ملیتی که باشند، نباید کوتاهی کنیم.

در این محفل، مختاران فرمانده ناحیه امام حسین(ع)، اکبری فرمانده حوزه شهید عابدی، ائمه جماعات مساجد و فرماندهان و بسیجیان پایگاه های محدوه حوزه حضور داشتند.

برگزاری نشست مودت حوزه شهید عابدی

نشست مودت حوزه سه بسیج شهید عابدی با حضور فرمانده و شورای فرماندهی ناحیه امام حسین(ع)، ائمه جماعات و فرماندهان حوزه و پایگاه های محدوده و سرگروه ها، متربیان و مربیان حلقه های تربیتی صالحین بسیج برگزار گردید.

این نشست صمیمی به منظور حفظ انسجام حلقه های صالحین، تقویت روحیه همدلی و نشاط و ترویج سبک زندگی علوی و فاطمی و همچنین کسب فیض معنوی بسیجیان از برکات ضیافت ساده افطاری برگزار شد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار