خبرهای داغ:
جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: 3 محموله برنج قاچاق به میزان 45 تن و به ارزش تقریبی 2 میلیارد ریال در شهرستان باوی کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۸۶۹۸۲۹۴
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۲
به گزارش خبرنگاربسیج از اهواز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محمد صالحی اظهار کرد: با توقیف 3 دستگاه کامیون حامل برنج فاقد مدارک توسط پلیس راه ملاثانی شهرستان باوی، ماموران پلیس آگاهی و انتظامی این شهرستان به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با بیان اینکه کامیون های توقیفی برای بررسی محموله، اسناد و مدارک به پلیس آگاهی شهرستان باوی انتقال داده شدند، افزود: ماموران پلیس آگاهی در بازرسی از این 3 کامیون مقدار 45 تن برنج خارجی قاچاق، که تاریخ انقضای آن ها گذشته و همچنین فاقد هرگونه مجوز گمرکی بودند، کشف و ضبط کردند.

صالحی با اشاره به دستگیری 3 متهم در این زمینه و توقیف خودروی آن ها بیان داشت: ارزش تقریبی برنج قاچاق کشف شده 2 میلیارد ریال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان خاطرنشان کرد: این فرماندهی در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل با همت مضاعف، مبارزه با پدیده شوم قاچاق را به صورت جدی در دستور کار خود قرار داده و با قاچاقچیان کالا و ارز با تمام توان برخورد می نماید.

شهرستان باوی از 2 بخش مرکزی و ویس تشکیل یافته و مرکز آن شهر ملاثانی است.
ملاثانی در ۲۵ کیلومتری شهر اهواز واقع است.

شهرستان باوی در سال 1389 با تصویب هیات دولت از اهواز جدا شد.

انتهای پیام/گ
ارسال نظرات
پر بیننده ها