جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهداء شمالغرب کشور در منزل شهید حکمت:
جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهداء شمالغرب کشور با بیان اینکه عملیات اخیر سپاه در به دام انداختن و معدوم کردن تیم تروریستی در اشنویه دشمنان را بهت زده کرد، عربستان را حامی اصلی گروهک های معاند برای ایجاد ناامنی در ایران معرفی کرد.
کد خبر: ۸۶۹۸۲۸۶
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار ارجمندی فر جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) شمال غرب کشور امروز با هیئتی در منزل سروان شهید واحد حکمت حضور یافت و از خانواده این شهید دلجویی کرد.

وی با تشریح درگیری اتفاق افتاده در اشنویه آن را محصول دخالت برخی کشورهای عربی از جمله عربستان سعودی دانست و گفت: برخی کشورهای عربی و استکباری با آماده سازی گروهک های معاند در صدد هستند تا کارهایی در ایران بکنند.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهداء شمالغرب کشور با بیان اینکه " در این تیم معدوم شده برخی از اعضای ارشد حزب منحله دمکرات نیز حضور داشتند" اظهار کرد: این تیم تروریستی برای برنامه ریزی در منطقه حضور داشتند و اصلا فکرش را هم نمیکردند که توسط رزمندگان اسلام غافلگیر شوند.

سردار ارجمندی فر عکس العمل سپاه اشنویه در به دام انداختن این تیم تروریستی را مناسب توصیف کرد و افزود: اطلاعاتی که به دستمان رسیده نشان می دهد عملیات سپاه طراحان این اقدام را بهت زده کرده و حالا آن تصمیم گرفته اند چنانچه نیروهایی در خاک ایران دارند همه را به عقب بکشند.

وی همچنین شهادت سروان حکمت را به خانواده این شهید تسلیت و تعزیت گفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سید الشهداء شمالغرب کشور نیز از برنامه ریزی کشورهای قدرتمند در اقلیم کردستان عراق برای ایجاد ناامنی در ایران خبر داد و هوشیاری مردم و اقتدار نیروهای مسلح در حفاظت از مرزها را مانع عملی شدن طرح های ریخته شده در اقلیم کردستان عراق عنوان کرد.

گفتنی است فرمانده سپاه نقده، فرماندار نقده، فرمانده سپاه اشنویه، اعضای شورای تأمین شهرستان نقده و مسئولین سپاه شهدای استان آذربایجان غربی نیز در این جمع حضور داشتند.

ارسال نظرات