خبرهای داغ:
نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری آذربایجان غربی:

قانون تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی در آذربایجان غربی عملیاتی می‌شود

نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری آذربایجان غربی گفت: قانون تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی در آذربایجان غربی عملیاتی شده و در این میان احداث پروژه شهر توریستی اوریاد ارومیه با جذب سرمایه‌گذاران خارجی شتاب می‌گیرد.
کد خبر: ۸۶۹۸۲۸۱
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، داود غفارپور در جریان بازدید از پروژه شهر توریستی اوریاد ارومیه با اشاره به وظایف و اختیارات مرکز سرمایه گذاری آذربایجان غربی در تسهیل و تسریع امور مربوط به سرمایه‌گذاری و حمایت‌های قانونی دولت در این زمینه، اظهار داشت: مشوق‌ها، خدمات و تسهیلات سرمایه‌گذاری خارجی متنوعی بر اساس قانون تشویق و حمایت سرمایه‌گذاری خارجی(FIPPA) در استان انجام می‌شود.

وی گفت: شرکت اوریاد در صورت مشارکت و خرید سهم‌الشراکه پروژه مزبور از سوی سرمایه‌گذاران خارجی می‌تواند با هدایت و راهنمایی این سرمایه‌گذاران به دبیرخانه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان، از تسهیلات قانون تشویق و حمایت سرمایه‌گذاری خارجی استفاده کند.

غفارپور افزود: صدور مجوز سرمایه­ گذاری خارجی توسط سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران با همکاری و هدایت مرکز خدمات سرمایه‌گذاری باید انجام پذیرد. براین اساس، ما به‌عنوان مرکز خدمات سرمایه‌گذاری خارجی، خواستار معرفی سرمایه‌گذاران خارجی در این رابطه، برای تسهیل در امر سرمایه‌گذاری و اخذ حمایت‌های قانونی برای سرمایه‌گذاران خارجی، هستیم.

ناصر علیزاده مجری پروژه شهر توریستی اوریاد ارومیه نیز در این بازدید با اشاره به اعلام آمادگی چندین شرکت خارجی به‌صورت مشارکتی و یا از طریق خرید سهم‌الشراکه پروژه، گزارشی از روند کارهای انجام‌گرفته و در دست انجام و همچنین شرح مختصری از جزئیات پروژه را ارائه کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار