خبرهای داغ:
نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با روند کنونی اجرای کند پروژه خط آهن ارومیه-مراغه، بهره‌برداری از آن تا ۱۰ سال دیگر هم امکان پذیر نیست دولت به حرکت لاک پشتی احداث راه آهن ارومیه پایان دهد.
کد خبر: ۸۶۹۸۲۷۸
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، جلال محمودزاده به تشریح آخرین وضعیت پروژه ملی خط آهن ارومیه-مراغه پرداخت و اظهار داشت: این پروژه به سبب نبود اعتبار لازم و تعطیلی کارگاه‌ها از وضعیت نامطلوبی برخوردار است و چنانچه اینگونه پیش رود تا 10 سال دیگر نیز نمی توان شاهد بهره‌برداری از آن بود.

وی ضمن خواستار تخصیص اعتبار کافی برای اجرای این پروژه افزود: نمایندگان مجلس آذربایجان‌غربی از مجلس هشتم پیگیر اجرای پروژه راه‌آهن هستند ولی متاسفانه به نتیجه‌ای قابل قبول دست نیافته اند.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: این پروژه در ابتدا تکه‌ای اجرا می شد به این صورت که هم از طرف ارومیه و هم از طرف میاندوآب- مراغه کار می شد که با درخواست مجمع نمایندگان آذربایجان‌غربی اعتبار این پروژه بر اجرای یک طرفه آن متمرکز شد تا نهایتا مسیر میاندوآب-مهاباد پایان یافت و به نقده رسید.

محمودزاده تصریح کرد: اکنون نیز خط ریلی مهاباد از نظر ایستگاه، ساختمان، زمان تردد و واگن‌ها با مشکل مواجه است و قرار است این مشکلات در کمسیون عمران مجلس مطرح شده و وزیر راه جوابگو باشند.

جلال‌زاده گفت: تسریع در روند اجرای پروژه ملی خط آهن مراغه-ارومیه از مواردی است که همه نمایندگان آذربایجان‌غربی بر آن حساسیت داشته و امید است با تشکیل مجمع نمایندگان استان پیگیری اجرای این پروژه به صورت جدی دنبال شود.

ارسال نظرات