خبرهای داغ:

آغاز پیکر سنجی رایگان والیبال توسط تربیت بدنی سپاه

مسئول تربیت بدنی سپاه ارومیه گفت: در پیکرسنجی از تمامی علاقمندان برای شرکت در تمرینات و آموزشهای والیبال قد، وزن، طول دو دست و سایر موارد اندازه گیری و ثبت می شود.
کد خبر: ۸۶۹۸۲۷۲
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مرتضی آیرملو اظهار کرد: پیکر سنجی رایگان والیبال در شهرستان ارومیه آغاز شد.

مسئول تربیت بدنی سپاه ارومیه با بیان اینکه پیکر سنجی اولین گام برای استعدادیابی است ادامه داد: در پیکرسنجی از تمامی علاقمندان برای شرکت در تمرینات و آموزشهای والیبال ، قد وزن ،قد طول دو دست و سایر موارد اندازه گیری وثبت می شود.

وی تصریح کرد: بعد از اتمام تمامی مراحل پیکر سنجی و ثبت اندازه گیری ها با نرم افزاری که در اختیار تربیت بدنی سپاه و باشگاه مقاومت ارومیه قرار دارد اطلاعات وارد نرم افزار شده و این نرم افزار به صورت هوشمند تشخیص می دهد که فرد مورد نظر آیا در رشته والیبال موفق خواهد بود یا با توجه به شرایط بدنی در سایر رشته ها فعالیت کند.

این مسئول افزود: پیکرسنجی اولین گام استعدادیابی باشگاه مقاومت ارومیه است که انجام داده می شود وبعد از آن نفرات برگزیده در یک دوره سه ساله زیرنظر مربیان به صورت علمی آموزشهای لازم را می بییند و سپس از بین آموزش دیدگان بازیکنان با استعداد غربال شده و به تیم نوجوانان راه می یابند.

آیرملو با بیان اینکه این طرح یکی از موفق ترین طرح های استعدادیابی است که توسط باشگاه مقاومت انجام می شود تصریح کرد: در حال حاضر نفراتی که در سال ۹۱ از طریق پیکرسنجی انتخاب شده اند به عنوان بازیکن والیبال در تیم نوجوانان حضور دارند‌.

مسئول تربیت بدنی سپاه ارومیه اظهار کرد: در حال حاضر بیشترین بازیکن در تیم منتخب نوجوانان والیبال استان از باشگاه مقاومت ارومیه است که پروسه کامل آموزش غلمی را گذرانده اند و امیدواریم با همین روند بازیکن سازی باشگاه مقاومت در آینده ارومیه به عنوان شهر بازیکن ساز در کشور مطرح شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: سالار غنی دل و محمدرضا حضرت پور از باشگاه مقاومت ارومیه توانستند به عنوان تیم ملی ساحلی جوانان کشور در کشور لائوس مقام چهارم رقابتهای قهرمانی آسیا را بدست آورند و مجوز در مسابقات جهانی را کسب کنند و مرتضی شریفی نیز در تیم ملی والیبال نوجوانان کشور حضور داشت که ثمره برنامه ریزی و استفاده از طرح های علمی پیکرسنجی باشگاه مقاومت و تربیت بدنی سپاه ارومیه می باشد.

ارسال نظرات