ارکان گردان فاتحین بسیج استان البرز، به نشانه‌ی تجدید میثاق با ولایت، با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان، با آیت‌الله حسینی همدانی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۹۸۲۵۹
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج
؛به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام‌جمعه کرج؛ آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در دیدار با ارکان گردان فاتحین بسیج استان البرز با تبریک سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) در نیمه‌ ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: حرکت نیروهای بسیجی فاتحین، یعنی حرکت برخلاف مسیر معمول اهل دنیا در عین حضور در متن جامعه، رزقی معنوی است که برگرفته از اخلاص این نیروهاست.

نگاه تکلیف محور به‌جای دید منفعت محور، عامل ثمربخشی اقدامات فاتحین است

وی افزود: بودن در صراط مستقیم نعمتی است که باید شدیداً مورد مراقبت و کنترل قرار گیرد؛ چرا که شیطان تلاش بیشتری برای انحراف و از مسیر خارج کردن شما از این مسیر خواهد کرد.

امام‌جمعه کرج با بیان اینکه هیچ انگیزه‌ مادی نمی‌تواند عامل فدا کردن جان در میدان نبرد و قتال با دشمنان باشد، تصریح کرد: داشتن این انگیزه، نیازمند اخلاص بالا و باور عمیق الهی در شخص است و به همین دلیل توسعه و تقویت عقاید نیروها برای تقویت روحیه‌ مقابله با وسواس شیطان و جهاد اصغر نیز جزو نکات مهمی است که باید مورد توجه مسئولان و ارکان گردان‌های فاتحین بسیج قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: نکته‌ای که نتیجه‌ عملکرد نیروهای فاتحین را متمایز و ارزشمند می‌سازد، نگاه وظیفه‌مند و تکلیف محور در مقابل نگاه منفعت محور و شغل‌گونه به فعالیت‌ها است؛ با این دیدگاه کمبودها و ناهماهنگی‌ها و مشکلات، سدی برای روند کار نخواهد گردید و عملکردها ثمربخش خواهد بود.

آیت‌الله حسینی همدانی تأکید کرد: شما با فکر و عمل انقلابی و انگیزه‌ الهی وارد میدان دفاع از اسلام شده‌اید و باید دائماً این فکر و انگیزه را مورد رصد قرار داده و با ذکر و ارتباط با خداوند متعال، تقویت کنید و بدانید که هر چه در این زمینه سرمایه‌گذاری کنید، بیشتر موفق خواهید بود.

وی افزود: در کنار تقویت بعد فکری و عقیدتی، تقویت توان رزم و قوای جسمانی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ ضمن اینکه تقویت جنبه‌ علمی و آمایش سرزمینی مناطق عملیاتی پیش رو نیز در فعالیت‌های فاتحین مهم و جزو ملزومات است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز به بسیجیان و بالأخص اعضای گردان‌های فاتحین بسیج، توصیه کرد: تقویت محبت و ولایت امام زمان (عج) و نائب ایشان، عامل اصلی و موتور محرکه‌ حرکت شما است که نباید مورد غفلت قرار گیرد.

وی گفت: در نگاه عامه سرباز خوب به کسی گفته می‌شود که دست بر قبضه‌ اسلحه و چشم به دهان ولی دارد، ولی در واقع سرباز باید به‌قدری بصیرت و روح و فکر خود را تقویت کرده باشد که قبل از اینکه ولی او بخواهد به میدان بیاید و سخنی بگوید، او وظیفه‌اش را دانسته و اقدام کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها