مهران رجبی در گفتگو با «بسیج»:

یک بسیجی متناسب با آرمان هایش رفتار می کند

این بازیگر سینما و تلویزیون گفت:یک بسیجی باید متناسب با آرمان‌هایش عمل کند و ممکن است در فضای جنگ نرم، با زبانی بی پروا از زشتی هایی که جامعه را فراگرفته است سخن به میان بیاورد.
کد خبر: ۸۶۹۸۲۵۴
|
۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸
مهران رجبی بازیگر سریال «زیرزمین» در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به مخاطب اصلی فیلم رسوایی 2 گفت: جوانان یکی از محورهای مهم و موضوع فیلم رسوایی2 هستند چرا که این روزها به شدت در معرض تهاجم فرهنگی دشمن قرار دارند و اصلی ترین هدف دشمنان اسلام، دوری کردن جوانان از دین و قرآن کریم است.

وی افزود: دشمن به خوبی می داند انسانی که تکیه و الگویش قرآن باشد فریب هیچ کج‌اندیشی را نمی‌خورد و امروز با برخی شعارهای ملی‌گرایانه می‌خواهند جوان را بفریبند، در صورتی که آنها هیچ دغدغه ملی ندارند، بلکه اول از اسلام و قرآن شروع می‌کنند و در ادامه به ملیت نیز خواهند رسید تا در نهایت بتوانند خلع سلاح کاملی داشته باشند.

رجبی عنوان کرد: یک بسیجی در هر جایی که باشد باید متناسب با آرمان‌هایش عمل کند و به همین دلیل در جایی ممکن است روی میدان مین هم برود و در جبهه فرهنگی نیز با زبانی بی‌پروا از زشتی‌هایی که جامعه را فرا گرفته است سخن گوید.

ارسال نظرات