با سخنرانی یکی از همرزمان شهید کاوه؛

مراسم هفتم "شهید منصوری"در نیشابور برگزار شد

مراسم یادبود هفتمین روز شهید سید علی منصوری با سخنرانی سردار صلاحی از همرزمان شهید کاوه و با حضور خانواده‌های معظم شهدا، همرزمان شهید و مردم انقلابی نیشابور در هیات علی اکبری برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۸۲۴۹
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، یکی از همرزمان شهید کاوه در این مراسم که شب گذشته در نیشابور برگزار شد، گفت: شهید منصوری مرد بسیار بزرگی بود که دنبال پست و مقام نبود و تشنه شهادت بود.

سردار صلاحی افزود: سردار شهید سید علی منصوری یک دلاور واقعی بود که به اختیار خود به سوریه اعزام شد تا در راه دفاع از حرم اهل بیت(ع) جان فشانی کند.

صلاحی با اشاره به دلایل اعزام نیرو به سوریه گفت: جنگ سوریه جنگ عقیدتی است. جنگ با انسان هایی که کشتن شیعه را وسیله رفتن به بهشت می دانند و شیعه را دشمن اول خود می دانند.

وی افزود: تکفیری ها شیعه را دشمن اول خود می دانند و هنگامی که از دره بقاع تا شهر حمص سوریه که۵ شهر شیعه نشین دارد تسلط پیدا کردند، حتی یک گربه را زنده نگذاشتند و تمام زنان و مردان را به جرم شیعه بودن کشتند.

سردار صلاحی گفت: تکفیری ها ایران را دشمن نزدیک خود و اسرائیل را دشمن دور خود می‌دانند.

وی با اشاره به کمک های رژیم صهیونیستی به تکفیری ها افزود: رژیم صهیونیستی در بلندی های جولان برای مداوای تکفیری ها، بیمارستان هایی را ساخته است تا به مجروحان تکفیری کمک کند.

صلاحی گفت: نقشه استکبار احاطه ایران توسط استقرار گروه هایی مانند جیش العدل در پاکستان، طالبان در افغانستان و داعش در عراق وسوریه بود که اگر در مرزهای سوریه و عراق با تکفیری ها مقابله نمی کردیم باید امروز در شهرهای خود با آنها مبارزه می کردیم.

وی ادامه داد: هدف آنها از بین بردن دین اهل بیت(ع) است و برای این منظور با تمام امکانات وارد صحنه نبرد شده اند به طوری که رزمنده های ما را با موشک های ضد تانک هدف قرار می دهند.

سردار صلاحی با اشاره به پیام شهدا گفت: پیام شهدا برای ما این است که حق ندارید به خاطره حضور در جبهه های دفاع مقدس و مبارزه با تکفیری ها در سوریه و عراق ذره ای منت بر سر مردم ایران بگذارید زیرا به وظیفه شرعی خود عمل کرده اید.

وی ادامه داد: پیام دیگر شهدا ولایتمداری، بصیرت افزایی، مطیع امر رهبر بودن و عدم توجه به زرق و برق های دشمن است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها