خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر پرورش جوانان انقلابی گفت: امروز دشمنان با تمام توان به جنگ با اعتقادات و باورهای دینی مردم و ارزش‌های انقلاب اسلامی آمده‌اند.
کد خبر: ۸۶۹۸۲۲۲
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت الاسلام محمد رضوی‌راد در سرکشی از سپاه ناحیه بهار اظهار داشت: هدف از این سرکشی با زرسی از برنامه های ابلاغی و روند پیشرفت اجرای برنامه ها است.

وی تصریح کرد: هدف دیگر از این برنامه سرکشی و نظارت بر روند اقدامات محوله از طریق برنامه‌های ابلاغی به حوزه مقاومت است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه 100 نفر از نیروهای جوان در سپاه کارهای اعتقادی و عقیدتی را انجام می‌دهند، گفت: این نقطه قوتی در انجام امور است که در یک استان این تعداد نیرو با توان بالا در راستای مباحث اعتقادی و عقیدتی سیاسی و فرهنگی فعال هستند.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن عنوان کرد: امروز دشمن از هیچ تلاشی برای سست کردن اعتقادات جوانان ایران و گرفتن باورهای آنان فروگذار نیست.

رضوی‌راد خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت‌های این برهه، کارهای عقیدتی و فرهنگی باید با برنامه‌ریزی دقیق و با سرعت اجرایی شوند.

وی با تأکید بر پرورش جوانان انقلابی تصریح کرد: امروز دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران با تمام توان به جنگ با اعتقادات و باورهای دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی آمده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه ما نیز باید با تمام توان خود به مقابله با جنگ نرم و نفوذ دشمنان بپردازیم، ابراز داشت: در این راستا وظیفه متولیان فرهنگی و بسیج سنگین بوده و باید نسبت به این امر حساس باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات