رئیس دانشگاه یاسوج با بیان اینکه تغییرات در مراکز آموزش عالی برای پیشبرد اهداف علمی انجام می‌شود از انجام تغییرات جدید با 5 انتصاب در دانشگاه یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۸۲۲۱
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳

محمودرضا رحیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های دانشگاه یاسوج برای رشد علمی در این دانشگاه اظهار کرد: یکی از کارها و برنامه‌هایی که به جد در دستور کار قرار گرفته موضوع اجرایی شدن هر چه زودتر پارک علم و فناوری است.

این مسؤول ارشد دانشگاهی در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به همین منظور نشستی با استاندار برگزار کردیم و تصمیم‌گیری خوبی برای مکان‌یابی ایجاد پارک علم و فناوری در شهر یاسوج گرفته شد.

رئیس دانشگاه یاسوج عنوان کرد: یکی از بسترها و زیرساخت‌های مهم برای توسعه و پویایی استان ایجاد چنین مراکزی مانند پارک علم و فناوری است که تاکنون به هر دلیل این موضوع مغفول مانده بود.

رحیمی در ادامه اظهارات خود با اشاره به تغییراتی که در دانشگاه یاسوج انجام شده و در حال اناجم است، اظهار کرد: این تغییرات برای کمک به رشد علمی دانشگاه ضروری است.

وی به تغییرات جدید اشاره کرد و یادآور شد: پنج تغییر جدید را در حال حاضر داریم که مدیر گروه جنگلداری، مدیر گروه تاریخ، مدیر گروه توسعه روستایی، مدیر گروه رشته مهندسی عمران و معاون پژوهش و فناوری دانشکده فنی و مهندسی هستند.

ارسال نظرات